Kiihoittaako ajatus trannyseksistä?

Anonyymi

Haluaisitko pukeutua naiseksi ja harrastaa kuumaa-seksiä tranny-leilan49 kanssa?

29

1665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä muka on tranny-seksi muuta kuin mulkun lutkutusta suussa tai kullin painamista perseeseen?

• Anonyymi

hei..missäpäin olet ja mitä kaikkea tuhmaa haluaisit touhuta

• voishan olla mukavaa

• Anonyymi

Homoseksi on aina mukaansatempaavan mukavaa.

• Anonyymi

Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kun saisi olla naisena , ja mies leikittelisi minun kanssani antaisi suihin , hyväilisi, suukottelisi, tulisi aivan kiinni ja ottaisi ihanan transutyttönsä.... Haluan miehen tai toisen transun itselleni.

Olen jo kauan toivonut itselleni omaa transua haluan toisen tytön leikkeihin olisimme kaksi tyttöä kaivamassa hameen alta ihanaa reikää.

• Missä päin ajellet?

• Tipsukka2 kirjoitti:

Missä päin ajellet?

kanta-hämessä

• asuntoautom52 kirjoitti:

kanta-hämessä

Ok harmi. Mä Varsinais-Suomessa.

• Anonyymi

Olen mies joka käyttää naisten pokkareita,sukkiksia ja muutakin.......pari drinksuja kun ottaa niin tulee ajatus/fantasia et olis pantavan.......vaikka auton takapenkillä. Taitaa jäädä kokematta.....

• Anonyymi

Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,
        olis kiva tutustua toiseen crossdesser-tyttöilijään. M55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, Mulla kans alkanut kiinnosta kiva cd-kokeilu. Pikkuisen punaviiniä ja kivoja asuja päälle,

Hei.. olis mukava tavata ja nautiskella.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Minäkin olen ihastunut naisten asuihin, pukeudun niihin mielelläni ja saan ihania tuntemuksia, väristyksiä, haluttavia ajatuksia että saisin toisen "tytön"/ miehen syliin painautua ja olla naisen asemassa antautua toiselle täysin olla vain sen toisen naisena.

Missäspäin oot??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kivalle. M55

• Anonyymi kirjoitti:

Missä oot?

• Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

Missä oot?

Moikka Tipsukka
        Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
        laita viestiä cd,emma@outlook.com

• Anonyymi kirjoitti:

Moikka Tipsukka
        Minäkin Varsinaissuomessa, tykkään myöskin tyttöillä ja voisimme alkuun kirjoitella.
        laita viestiä cd,emma@outlook.com

Laitoin. Tuliko perille?

• Anonyymi

Tranny ei, upea shemale kyllä.

• Anonyymi

No hyi helvetti

• Minä tykkään kaikista ihanista asuista. Mekot ja hameet ja varsinkin huivit ovat ihania. Kiihotun valtavasti jos olisin vaikka jonkun piika, orja, prinsessa tai tyttövauva ihanissa hepeneissä.

• Anonyymi

Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tykkään hameista , ja kaikista naisten vaatteista, saisit olla minun pikkutyttöni auttaisin sinua pukeutumaan, nuolisin sinut puhtaaksi pukisin vaippaan ja ihaniin pitsipöksyihin laittaisin sinulle pikkumekon ja lähtisimme kauppaan ostamaan minulle siteitä käytän niitä päivittäin,

Kuulostaa valtavan ihanalta!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olen huono niin minua rangaistaan varmaankin?

• Olisi varmaan kiimaista

• Anonyymi

Korkopakko olis minun sisäkölle,minihame sekä nailonsääret. Huivi harteilla ja päässä,essu tarvittaessa tietty mutta pointti on ettei isännälle näyttäydytä ilman korkoja.Mieluusti rangaistuksia jaetaan...

• Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.

• Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

Ihanaa. Rakastan huiveja ja essuja. Varmaan myös asussa on pitsiä ja ainakin hartiahuivi on kukallinen. Piian pakollisiin kuuluu tietysti korot jotta kopsutuksesta kuuluu missä piika milloinkin menee. Jos piika puhuu liikaa, voi suun tukita tarpeen mukaan. Sitten kun piikaa ei tarvita, se voidaan lukita.

Tässä on sitä jotain.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä on sitä jotain.

Olisi ihanaa fantasioida yhdessä!

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87