Jos olet kiinnostunut uskonasioista, sivuuta kokonaan tämä foorumi ja mene www.tuleuskoon.fi. Jos olet facebookissa liity ryhmään Todistuksia Jumalan voimasta. Ei kannata lukea pilkkaajien keksittyjä juttuja.
Huijareiden foorumi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oman seurakunnan kirkkoherra tai piispa ei osaa vastata sinun kysymyksiisi niin etsi joku sokea ja hengellisesti kuollut läpimätä ja kiero ateisti, joka on vielä ovelampi kuin sinä ja kysy häneltä.
- Anonyymi
Jos ei piispa tai kirkkoherra osaa auttaa esim. veronkierto- tai pedofiiliongelmista, niin turha se on vaivata edes onnetonta ateistiakaan ongelmillaan.
- Anonyymi
Aika pian huomaavat mikä on palstan taso, uskoisin.
-ST-- Anonyymi
Vaikuttaa että kun tuli anonyymisyys niin taso on ennestään tullut hullumaksi Suomi24:ssä.
- Anonyymi
Tällä palstalla kirjoittajista yksi tai korkeintaan kaksi kirjoittajaa
kymmenstä kirjoittajasta on uskovia helluntailaisia. Suurin osa
teksteistä on siis muiden kuin helluntailaisten kirjoittamia. Vain
harva teksti on helluntailaisen kirjoittama. Kun lukee kommentteja,
joskus tulee sellainen tunne, että lukija luulee tätä palstaa helluntailaisten
palstaksi jolla helluntailaiset kirjoittavat.
Tämä on harhaluulo. Täällä kirjoittaa pilkkaajat, ateistit, muslimit,
Jehovan todistajata, dventistit ja kaikenkarvaiset ihmiset. Tämä on sekava
palsta eikä hengellisiin asioihin perehtymätön ihminen ehkä osaa erottaa
oikean uskovan tekstiä pilkkaajan tekstistä. Pilkkaajat ja muut eksyttäjät
kun ovat ovelia ja tekeytyvät usein uskoviksi johdattaakseen vilpittömiä
ihmisiä harhaan.- Anonyymi
Olen Jisreel.
Juuri näin on asia, suurin osa on liikkeellä pahassa mielessä.
- Anonyymi
Suorastaan saatanan palsta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854