Auton kiinalaiseen 8.1 Android soittimeen asensin here mapsin (taitaa olla nykyään here we go nimellä). Miten saan heren käynnistymään automaattisesti 3d car navigointi tilaan (nyt käynnistyy aina 2d karttatilaan ja pitää vaihtaa aina "hampurilaisesta" car tilaan). En löytänyt valikoista kohtaa jossa voisi käynnistyksen valita. Koitin etsiä ohjeita ulkomaan sivustoilta ja jotain komentoriviä (com.here.app.HereGuidanceActivity) tarjottiin, mutta en oikein ymmärtänyt miten/mihin sitä voisi laittaa. Tässä soittimessa voi itse valita mitä kartta sovellusta soitin käyttää (voi ladata play kaupasta), ja gps napilla (tai automaattisesti jos on ollut päällä viimeiseksi) se käynnistyy, mutta auton sammutuksen jälkeen nyt siis aina siihen 2d karttatilaan.
Entä saako mitenkään heren näkymään full screeninä. Nyt soittimessa on yläreunassa aina se soittimen oma tumma valikko jossa esim kello, wifi voimakkuus... ja itse kartta aika litteä/matala.
Ohjeet mielellään rautalangasta vääntäen.
Olen koittanut igo ja google mapsia mutta ainakin nyt vaikuttaa here parhaalta vaihtoehdolta offline käyttöä ajatellen.
Here maps käynnitymään 3d car tilaan (full screen)?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174