Hyvä sähköfirma?

Anonyymi

Saunan sähkökiukaasta paloi yks vastus niin pitäis uusia joko kiuas tai vaihtaa vastukset. Kumpikohan ois kannattavampi kun kiukaan ikä n. 15v. Mikähän ois hyvä ja luotettava sähköfirma tai mistä asentaja joka sen homman tekis?

10

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viisi sähköjohtoa ruuvien alle ja kristys. Eiköhän Kajaanistakin löydy taitajat joka homman suorittaa, jos itse et osaa.
      Ennen oli asiat toisin jopa pyörän rengas piti itse osata paikata.

• Anonyymi

Siis täh? Eikös jokainen kuitenkin osaa paikata polkupyörän renkaan? Ja kiukaan asentaminenkaan ei kyllä mitään sähkömiestä kaipaa, kun kytket sähköt vain pois päältä kun teet kytkennän. Eikä se sähkömies sitä seinään kiinnitä....tai ei ainakaan sen hommiin kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis täh? Eikös jokainen kuitenkin osaa paikata polkupyörän renkaan? Ja kiukaan asentaminenkaan ei kyllä mitään sähkömiestä kaipaa, kun kytket sähköt vain pois päältä kun teet kytkennän. Eikä se sähkömies sitä seinään kiinnitä....tai ei ainakaan sen hommiin kuulu.

No eipä osaa valitettavasti. Nykyisistä miehistä on tullut möpelöitä joilla peukalo on keskellä kämmentä. Monessa perheessä vaimot hoitavat nämä teknistä älyä vaativat asiat.

• Anonyymi

Yksi tuli heti mieleen, josta olen monta eri palvelua tilannut ja jopa eri aloille.
      Joskus on toiminut ja useimmiten ei, joz en ole aiemmin tuntenut tai saanut suosituksia.

Laitan tähän linkin, eli www.kvg.tumputtaja eiku

https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEA_enFI785FI785&ei=Z8rKXOjhOPGhrgT4jK_oCA&q=sähköasennus kajaani&oq=sähköasennus kajaani&gs_l=psy-ab.3..0j0i22i30l3.3162.6481..7016...0.0..0.77.867.13......0....1..gws-wiz.......0i71j0i30j0i67.-76HFv6rBoU

• Anonyymi

• Anonyymi

jos meisseli pysyy kädessä niin kyllä voi tehdä itekkin.

• Anonyymi

Tarviiko ottaa sulakkeet pois, ennen vastuksen vaihtoa kun on sähkökaappi vähän hankalassa paikassa?

• Anonyymi

Ei kannata. Ottaa vaan johdot niistä vastusten päistä irti ennen kun alkaa ruuvaamaan vastuksie irti

• Anonyymi

Sulakkeet kyllä aina kannattaa irroittaa ihan turvallisuuden vuoksi. Teoriassa voi katkaisija liikahtaa ja silloin onkin jo hengenvaara. Ammattilaisetkin aina irroittaa sulakkeet.

ELIKKÄ EHDOTTOMASTI SULAKKEET IRTI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1629
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1568
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1363
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      981
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe