tampereelta halutaan ihmisiä hämeenkyröön ja maallea asumaan, mutta milläs nämä cityihmiset, joilla ei ole autoa kulkevat töihin tampereelle kun lippujen hinta nostettiin 2x ? sitten vielä höpistään ilmastonmuutoksesta ja että ihmisten pitäisi suosia joukkoliikennettä
ennen bussi tampereelle maksoi 140e nyt 280e?
3
71
Vastaukset
- Anonyymi
Ei autottomuus kaupunkilaisuutta katso. Millä aikavälillä lippujen hinnat ovat muka nousseet noin paljon?
- Anonyymi
Ilmeisesti silloin kun tuli nämä vyöhykkeet . Oliko se syksy 2016. Joidenkinhan se uudistus täytyy maksaa kun Ylöjärven keskustaan pääsee Tampereen keskustasta samalla hinnalla kuin Hervantaankin
- Anonyymi
Empähän usko tänne haluttavan yhtään lisää urpaaniurpoja joille normaalit jokapäiväiset askareet ovat ylivoimaisia, hämppäkyröläinen kun joutuu kaupunkisa käymään niin se käy siä omalla autolla ja tulee kiiruusti pois,ei semmottista asioista tartte valitta, köyhälle on halpakin liiankallista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717