Siinä vaiheessa oli moottori jo korjauskelvoton. Kampilaakerit leikanneet kiinni ja turbo paskana.
Olipa taas iloinen yllätys leijonan omistajalle. Kuuleman mukaan moottori vain likaantuu, kunnes öljy lakkaa kiertämästä ja moottori rikkuaa.
207 HDi 1,6 kesti 161.200 km
6
110
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko kannattanut vaihtaa öljyt edes joskus, ja käyttää kunnon öljyjä.
- Anonyymi
Niin ja hiukan maantie ajoa suositellaan nokipannulle!
- Anonyymi
1,6 HDi:n eräs ongelma on siinä, että kun moottoriin lorotetaan uudet puhtaat öljyt ja moottori käynnistetään muutaman sekunnin ajaksi ja sitten tarkistetaan öljypinta, niin jo siinä vaiheessa öljyt ovat jo lähes mustat. Tuo moottori jostain syystä kerää itseensä paskaa ja tuhoutuu sen vuoksi ennen aikojaan.
- Anonyymi
Tuo syy, miksi öljyt likaantuu, on kerrottu tälläkin palstalla jo moneen kertaan.
Suuttimet löystyy, jolloin pakokaasu pääsee kosketuksiin öljyjen kanssa.
Pitämällä suuttimet tiukalla, moottori on ihan yhtä pätevä laite kuin mikä moottori tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo syy, miksi öljyt likaantuu, on kerrottu tälläkin palstalla jo moneen kertaan.
Suuttimet löystyy, jolloin pakokaasu pääsee kosketuksiin öljyjen kanssa.
Pitämällä suuttimet tiukalla, moottori on ihan yhtä pätevä laite kuin mikä moottori tahansa.Mikähän diesel ei huohota tippaakaan pakokaasuja mäntien ohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän diesel ei huohota tippaakaan pakokaasuja mäntien ohi?
Ei varmaan mikään. Mutta se ei pilaa niitä öljyjä.
Tuo suuttimien löystyminen pilaa öljyt, en ole asiantuntija että miksi näin käy, joten lisätietoja voit hakea vaikkapa googlella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306