Tervehdys ( )
Olli Palviaisen tanssiyhtye soitti jo varsin varhain 60 luvulla. Minä tulin kitaristiksi yhtyeeseen 1971. Silloin yhtyeessä olivat Maija Palviainen laulu, Heikki Ahonen rummut, Erkki Heikura kontrabasso, Veikko Mikkonen haitari ja Esko Pakkanen kitarassa. Itse Olli, bändin johtaja, hoiti kuljetukset isolla tyylikkäällä valkoisella letukalla (chevrolett). Hän hoiti myös bändin saundit , lähinnä Maijan laulun ja PA:t ja yleensä istui stagen takaosassa pöydällä ja heilutteli jalkojaan ja myös osallistui roudaukseen, Olli hoiti sopimukset ja paperisodan .
Kiertelimme tanssiorkesterina Ylä Savon tanssipaikkoja pääas viikonloppuisin. Itse olin mukana pari vuotta, yo kirjoitukset häritsi kivaa harrastustani ja lopulta armeija ja seuraavana opiskelut pääkaunkiseudulla (ATK-imsituutti), jonne jäinkin 1973. Ilmeisesti kuitenkin Ollin yhtye kiersi pitkälle 70 -lukua , enkä tiedä missävaiheessa lopettivat.
Esko Pakkanen
esko.pakkanen50@gmail.com
040 820 2776
OLLIN YHTYE Iisalmessa
Anonyymi
1
1137
Vastaukset
- Anonyymi
Terve. Kuulostaa tutulta Palviaisen yhtye, koska sukulaiseni taisi soittaa yhtyeessä 60-luvulla. Lemmenlaaksoa ei taida enää olla. Hieman samaa tarinaa kuullut tuosta, että Olli hoiti keikka-asiat. Itse en tuntenut, olen nuorempaa ikäluokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174