Olen jo 2 vuotta etsinyt pientä tai keskikokoista koiraa,Olen jättänyt sähköpostia kaikille satakunnan eläinlääkäreille, että jos joku luopuu tai lopettaa koiransa, niin minulla on tarjota koti. En ole kuitenkaan mikään koirakuiskaaja, joten ongelmakoirat voi poistaa listalta. Ja nämä pyyntöni olen uusinut joka paikkaan useita kertoja, eikä MITÄÄN vastausta kuulu. Onko koirilla niin hyvä tuuri ettei satu kotona muutoksia tai mitään että koirasta luovuttaisiin.?
Ajattelin vaan kun en ole saanut YHTÄÄN vastausta ja kun soitan asiasta.Ei ole yhtään koiraa tarjolla.
Rankkurit ja eläinsuojat
2
178
Vastaukset
- Anonyymi
eläinlääkärit eivät välitä koiria. kysy löytöeläintalosta. tai katso tori.fi :stä. Eläinlääkärin lopetettavaksimpäätyvät van sairaat ja niin vihaiset yksilöt, ettei niiden kanssa pärjätä. Hyvätapaiset vanhemmatkin myydään. joten ilmaista koiraa et saa, mutta ostamalla pääset jopa valitsemaan rodun ja sukupuolen
- Anonyymi
lopetuttihan tanja karpelakin aikoinaan omat koiransa kun ei kehdannut niitä hoitaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174