Olen pro graduvaiheessa ja lisäksi on kursseja suoritettavana vielä. Saan toimeentulotukea, mutta kela haluaa, että elätän itseni muilla tavoin. Aion nyt hakea töitä, vaikka niitä tuskin kerkiän aikataulun vuoksi tekemään. Voiko toimeentulotuki laskea jos töitä on hakenut, mutta ei saa? Kauan oot saanut toimeentulotukea graduvaiheessa? Mulla saattaa mennä vuosi tai puoli vuotta.
Sossunrahat ja gradu
Anonyymi
2
123
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en saanut graduvaiheessa enkä missään muussakaan opintojen vaiheessa toimeentulotukea päivääkään. Aika harva kai saa, ja kaikkien etu on, että opinnot ja elämä rahoitetaan itse.
Gradu on nykyään tietääkseni 30 op. Eikös se ole yhden lukukauden normaali määrä? Vaikka olisi töissäkin!
Ite opiskelin koko tutkinnon työn ohessa, meni 6 vuotta. Töitä saa yliopistopaikkakunnilla, kunhan ei turhaan nirsoile.- Anonyymi
Eipä ne anna jos tilillä on omaisuutta ja on töissä. Olin ittekin ihmeissäni että sain edes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191