Avasin risan PS3:sen ja ei oo nyt uusia tahnoja.
Aattelin kuitenkin koota sen, ihan testimielessä, saanko sen vielä koottua oikein.
1) Onko parempi ottaa vanhat tahnat pois ja koota ilman?
2) vai laitanki vaan kiinni vanhoilla
3) vanhat ja heitän pisaran vettä, että tahna hiukan pehmenee
Juu risa se on. Ihan kokeiluna.
Voiko sen vanhan piitahnan jättää vaihtamatta
4
2512
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hyvä, kyllä kannattaisi uusia
- Anonyymi
Juu, mutta ei tosta soivaa tule. Ja jos tulee niin sen voinee vaihtaa myöhemmin.
Mikä noista olis paras 1-3? - Anonyymi
No nyt on kone koottu. 3):lla.
Kone käynnistyy ja vihree valo syttyy. Mutta muuta ei sitten oikein tapahdukkaan.
Yks pieni musta ruuvi jäi yli.
Aika tyypillinen "korjaus" tulos, mulle ;)
Mää arvasin tän, ihan hukkaan olis menny rahat piitahnaan ja isopropanoliin.- Anonyymi
Eli 5-6 eurosta elämäsi on kiinni? Tahnalla ja propanolilla on kyllä aina käyttöä kotona.
Vettä ei tietenkään koskaan saa laittaa minkäänlaisen sähkölaitteen sisään.
Piitahnaan laitettuna siitä ei tietenkään ole mitään hyötyä, kun piitahnassa ei vettä ole alunpitäen ensinkään.
Vahinkoa saattaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717