Olenko ainoa jolla brassisokerointi ei toimi?

Anonyymi

Olen säännöllisesti käynyt brassissa kohta kolme vuotta. Viime syksystä asti olen ollut täysin sheivaamatta sokerointien välissä, eli poistattanut karvat vain ja ainoastaan sokeroinnissa.
Karvan kasvu ei ole valitettavasti heikentynyt ollenkaan. Nyt edellisestä sokerointikerrasta on aikaa kaksi viikkoa ja viisi päivää, mutta karvaa on ollut jo tovin sen verran paljon, etten voisi kuvitellakaan olevani bikinit päällä esimerkiksi kylpylässä tai uimahallissa!
Saa siis nähdä mitä tästä sheivaamattomuudesta tulee sitten kesällä. :/ Ihannetilanne olisi, jos voisi käydä kahden viikon välein sokeroinnissa, mutta minulla ei valitettavasti ole varaa siihen. Joskus kävin sokeroinnissa pitäen vain kahden viikon tauon (silloin oli kesä), niin kosmetologi veikkasi välissä olleen neljän viikon tauko...:D
Olenkohan ainoa tämän ongelman kanssa? :/

Lisäyksenä vielä, että olen käynyt todella monilla eri tekijöillä vuosien varrella. Siihen on mahtunut tekijöitä laidasta laitaan, mutta edes todella osaavat, kokeneet ja hyvin koulutetut sokeroijat eivät ole olleet vastaus ongelmaani.

1

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikilla sheivaus, epilointi ym. keinoilla voidaan poistaa vain sillä hetkellä kasvavat karvat. Osa karvoista on lepovuorossa ja ne kasvavat esiin sokeroinnin jälkeen kun kasvukausi alkaa. Siksi karvoja alkaa olla taas kahden viikon kuluttua häiritsevästi.

Sokerointi ja muut mekaaniset epilointitavat eivät lopeta karvankasvua. Säännöllisesti toistuva epilointi voi ehkä heikentää karvankasvua, mutta häpyalueella karvankasvu on luonostaan niin tehokasta ettei kasvu lopu.
      Karvankasvun voi saada loppumaan pysyvästi vain laserepiloinnilla (mustat ja hyvin tummat karvat), tai neulaepiloinnilla (kaikenväriset karvat). Tuolloinkin voidaan käsitellä vain kasvuvaiheessa olevat karvat ja käsittely pitää toistaa n. 4-6 viikon välein niin monta kertaa että kaikki karvatupet ovat kuolleet (yleensä ainakin 6-8 kertaa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2521
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe