vieläkö löytyy jokin ketju pyöränsä kadottaneille tai pyörän löytäneille?
löytöpyörät
7
155
Vastaukset
- Anonyymi
Facebookista löytyy
- Anonyymi
Kaikki ei ole facebookissa..
- Anonyymi
niinpä... tieto vuoto buuk! jossa vain paskaa jaetaan no huh huh...
kun ei naamatusten edes tunne?? - Anonyymi
Täälläkö sitä ei sitte paskaa jauheta? Mitään muuta ei olekkaan ku typeriä kommentteja ku voi anonyymina huudella mitä sattuu.
Noh ilmotinpa vain. Voi sitä tehä tunnukset ilman muuta käyttöä jos etsii kadottamaa pyöräänsä. - Anonyymi
hei mää oon fb:ssä..
mut tuntee 700 "kaveria" jee mä oon kyl niin suosittu... että?
pikku nilkkien märkä päivä uni.. virtuaali paskassa päivittelee perättomiä!!
rikollisten stalkkaus taivas... - Anonyymi
Voi sielä olla ilman mitään kontaktejakin. Esim jos kaipailee jonku firman tiedotuksia
- Anonyymi
Kulmuni: Perussuomalaisten kannat kylmää kyytiä Pohjois- ja Itä-Suomelle?
Halla-aho kumoaa Keskustan Kulmunin populistisia syytöksiä. Suomi on EU:n nettomaksaja ja maksaa jo nyt omat maataloustukensa ja kaupan päälle myös muiden. Jussi on järkimiehiä ja osaa hahmottaa asiat syvällisemmin kuin vanhojen puolueiden poliitikot.
https://www.facebook.com/teuvohakkarainen/videos/2142382749150857/
Muistakaa äänestää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214