Näyttää olevan yksi Tallinnan parhaista mestoista suljettu! Sossi oli Tallinnan mummotunneli
josta kyllä seuraa useimmiten löytyi. Sääli.
Sossi Klubi suljettu
16
3454
Vastaukset
- Anonyymi
Sossi Klubi oli Tallinnan paras lihakauppa.
- Anonyymi
Sossi klubi oli sijainniltaan huonoin mahdollinen.
- Anonyymi
Sossi klubi oli hirveän kaukana satamamasta (3km), taksikin maksoi maltaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossi klubi oli hirveän kaukana satamamasta (3km), taksikin maksoi maltaita.
Maksoi, väkisin yli 3 euroa. Jos lähtöhinta on 2 euroa ja kilometri 0,40 niin siitä se kertyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksoi, väkisin yli 3 euroa. Jos lähtöhinta on 2 euroa ja kilometri 0,40 niin siitä se kertyy.
Olen mennyt useasti Tallink Taksolla D-terminaalista Bussiasemalle, mikä on samassa rinteessä kuin Sossi ja hinta on ollut 10-12 egee.
- Anonyymi
Miksi menet Tallink taksolla? joka on Tallinnan kallein takso, niin kuin tallinki yleensä.
- Anonyymi
Bussilla nro 2 pääsee D-terminaalista ja A:sta tuonne sellutehtaalle. Ja halvalla.
- Anonyymi
Juoksutaksilla pääsee sellutehtaalle ilmaiseksi.
- Anonyymi
Ensin suljettiin kova iskupaikka Kännu Kukk ja nyt Sossi Klubi kyllä elämä koettelee kovasti.
- Anonyymi
Hyvä paikka lähes keskellä kaupunkia 👍👍👍
- Anonyymi
Eiköhän Lasnamäessä ole mesta, josta voi löytää samantasoisia tai parempia naisia. Itse olen pokannut pimuja kaikkialla kaupungissa.
- Anonyymi
Kyllä Kännu Kukk oli ehdottomasti paras Tallinnan menomesta, oli sielä oma tunnelma.
- Anonyymi
Sossiklubi oli ehdottomasti paras lihakauppa Tallinnassa, sääli.
- Anonyymi
Onko 30v-45v naiset jo mummoja?
- Anonyymi
Mikäs on nykyisin tallinnassa Sossia vastaava paikka, vai onko sellaista?
- Anonyymi
Viron elinkustannukset ovat nousseet rajusti, joten tavalliset naisetkin joutuvat hankkimaan lisää tuloja perinteisillä tavoilla, mikä matkailijaa ilahduttaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020