Olen 50-v nainen ja ajattelin vähän kohentaa hieman valahtaneita kasvojani. Kävin otattamassa täyteainetta ja ostin 2 x 1 ml. Pyysin seuraavaa: kulmien kohotus, nenän juureen kulmakarvojen lähelle täytettä, suunpieliin (nosto) sekä leukalinjaan napakoittamaan.
Hoitaja alkoi pistellä pieniä pistoksia sarjana, niitä tuli monta kymmentä. Hän kertoi käyttävänsä tällaista metodia ja että ihon pintaan jää pallukoita, mutta ne häviävät noin 3 päivässä. Pistokset tulivat siis todella pintaan. Kun toimenpide oli ohi, ei mitään muuta näkyvää muutosta ollut kuin ne kymmenet hyttysenpureman kokoiset pallerot pistoskohdissa. Laitettiin naamio, jonka tuli poistamaan eri henkilö. En ehtinyt jäädä kyselemään sen toisen perään ja ihmettelemään tulosta, jota ei siis näkynyt, koska aikatauluni oli tiukka.
Kysymys kuuluu: mitä olette mieltä, tehtiinkö minulle kuitenkin biorevitalisaatio, joka on hinnastossa reippaasti halvempi kuin ostamani täyteainehoito? En millään usko, että nyt 3 päivän jälkeen suunpieleni enää kääntyisi ylöspäin tai kulmani kohoaisi, eli nyt vaikuttaa siltä, että ihoani ainoastaan kosteutettiin sisäisesti. Vai onko oikeasti tällainen täyteainemetodi olemassa, joka antaa tuloksia jälkikäteen ja herään joku aamu eri näköisenä? Hoitolasta en ole saanut vastausta enkä tällä haavaa pääse paikan päälle kysymään.
Mitä mulle tehtiin???
Anonyymi
4
144
Vastaukset
Oletko koskaan ajatellut laittaa vaan halloween naamaria päähän niin ei tarvitsisi hintoja ja hoitoja ihmetellä? Sama lopputulos kuitenkin , pelleltä näytää?
- Anonyymi
Kiitos rakentavasta vastauksestasi!
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakentavasta vastauksestasi!
Totuus on aina rakentavaa vaikkei se miellyttäisikään kaikkia :)
Kaunista päivää sulle sinne :)
- Anonyymi
Olen 11 v mieshenkilö kiinnostat sellaisenaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134