Opiskelua enää takana vuosi. Vanhemman luona asuminen alkanut käydä hermoille, vaikuttaa todella paljon omaan sosiaaliseen elämään, en voi kutsua kavereita kylään ilman että äiti "kyttää" tai miespuolisia... Olen pitänyt kaupunkini vuokra-hakemusta nyt muutaman kuukauden mutta sieltä ei kuulu mitään vaikka kirjoitin lisätietoihin että mielenterveyteni kärsii vanhemman kanssa asumisesta. Olen jatkuvasti alakuloinen kun muut ikäiseni ovat kaikki jo asuvat omillaan.
Asun vielä vanhemmilla yli 25v, miten saan vuokrakämpän?
Anonyymi
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ja muut ikäisesi eivät tee tänne Suomelle turhia kyssäreitä!
- Anonyymi
Ilmiselvästi työnteko ja oman kämpän hankkiminen omilla rahoila EI ole vaihtoehto. Eli korjattu kysymys: miten pääsen saan kinuttua itselleni ilmaisen asunnon, mielestäni ansaitsen sen?
- Anonyymi
Miks et muuttanut opiskelija kämppään? Itse muutin pois kotoa vasta 32-vuotiaana. Tosin ostin suoraan oman kerrostalo osakkeen.
- Anonyymi
Miksi et hae asuntoa lehti-ilmoituksella tai katso asuntofirmoilta vuokra-asuntoja? Kaupungin jonot ovat aina pitkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963