Mikä taksipalvelu loimaalla on paras. Onks mitään kokemuksia
Loimaan taksikuskit
10
639
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän Loimaan taksit ovat hyviä, jos vain saa tilattua. Pari päivää sitten sain vasta viidenneltä taksifirmalta taksin.
- Anonyymi
Kouluajojen ja kelakyytien takia voi joskus olla noin. Kyllä mä ainakin oon saanut ne harvahkot kerrat ihan hyvi (vakitaksi) parin vuoden ajan, kun ottaa siinä puolipäivän molemmin puolin. Jos on aika varattuna johkiin , kannattaa kyyti tilata etukäteen viimeistään edellisenä päivänä.
lajijasuris
- Anonyymi
Pubben taksi tietysti. Palkaksi riitti laulu.
https://www.youtube.com/watch?v=eVqwTS272OY
Poika jurnuttaa raittia nykyisin. - Anonyymi
Jos te sanotte että Loimaan taksit ovat hyviä,jos olet yrittänyt tilata taksin 40 kertaa ja kerran on tullut taksilla, onko tässä että taksit jos ollaan paikkakuntalaisia,mun mielestä on loimaan taksi rasisteja muita paikkakuntalaisia vastaan
- Anonyymi
Täh? Saisko saman ihan vaikka virallisella kielellä?
- Anonyymi
Idiootteja kaikki taksi kuskit Loimaalla, toivottavasti kierrätte kaikki
- Anonyymi
No ei ne kaikki. Entäs tää Launonen mun mielestä hän on ainakin ihan fiksu . Vaikken ookkaan taksilla ajellut
- Anonyymi
Silloinhan on paras arvostella jos ei palveluja edes käytä
- Anonyymi
No mut tunnen hänet tosi hyvin ja ystäväni ajaa vallan hänen taksillaan.
- Anonyymi
Oon mä joutunut Huhtalan kelataksia käyttään ja se oli ainakin tosi mukava kuski. Ei ollut raimo, eikä tämä Hannes mut joku huhtaloista kuitenkin. Vei mut osastolle minne piti ja haki pois ja sitten oltiin kahvilla. Kiva kuski ja fiksu. Näitä muita huhtaloita en tunne enkä sitä merisaarta.
Kelatakseja joutuu joskus käyttäjän kun pitää mennä tyksin päivystykseen ja jonnekin kuviin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164