Loimaan taksikuskit

Anonyymi

Mikä taksipalvelu loimaalla on paras. Onks mitään kokemuksia

10

639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän Loimaan taksit ovat hyviä, jos vain saa tilattua. Pari päivää sitten sain vasta viidenneltä taksifirmalta taksin.

• Anonyymi

Kouluajojen ja kelakyytien takia voi joskus olla noin. Kyllä mä ainakin oon saanut ne harvahkot kerrat ihan hyvi (vakitaksi) parin vuoden ajan, kun ottaa siinä puolipäivän molemmin puolin. Jos on aika varattuna johkiin , kannattaa kyyti tilata etukäteen viimeistään edellisenä päivänä.

lajijasuris

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos te sanotte että Loimaan taksit ovat hyviä,jos olet yrittänyt tilata taksin 40 kertaa ja kerran on tullut taksilla, onko tässä että taksit jos ollaan paikkakuntalaisia,mun mielestä on loimaan taksi rasisteja muita paikkakuntalaisia vastaan

• Anonyymi

Täh? Saisko saman ihan vaikka virallisella kielellä?

• Anonyymi

Idiootteja kaikki taksi kuskit Loimaalla, toivottavasti kierrätte kaikki

• Anonyymi

No ei ne kaikki. Entäs tää Launonen mun mielestä hän on ainakin ihan fiksu . Vaikken ookkaan taksilla ajellut

• Anonyymi

Silloinhan on paras arvostella jos ei palveluja edes käytä

• Anonyymi

No mut tunnen hänet tosi hyvin ja ystäväni ajaa vallan hänen taksillaan.

• Anonyymi

Oon mä joutunut Huhtalan kelataksia käyttään ja se oli ainakin tosi mukava kuski. Ei ollut raimo, eikä tämä Hannes mut joku huhtaloista kuitenkin. Vei mut osastolle minne piti ja haki pois ja sitten oltiin kahvilla. Kiva kuski ja fiksu. Näitä muita huhtaloita en tunne enkä sitä merisaarta.
      Kelatakseja joutuu joskus käyttäjän kun pitää mennä tyksin päivystykseen ja jonnekin kuviin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5134
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4308
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2451
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe