Markuksen marraskuussa 2016 saama näky Venäjän suorittamasta Suomen osittaisesta miehityksestä
Sain Taivaan Isältä 7. päivä marraskuuta 2016 ja neljä päivää myöhemmin jatkon näkyyn ja sanaan, joka kuuluu näin: ”Näin kartan, jossa oli Suomi valkoisena mustalla pohjalla. Suomen päällä oli valkoiset kädet, jotka repivät Suomea. Ne repivät Suomesta pois pohjoisen osan ja miltei koko itäisen osan. Sitten kädet siirtyivät pohjoiseen ja repivät Norjan pohjoisosan sekä Ruotsin pohjoisosaa. Revityn osan kohdalle kirjoitettiin verisin kirjaimin nimi GOOG. Lopulta revityt osat peittyivät verellä. Näytti siltä, että verta kaadetiin isosta verisestä purkista kuin maalipurkista lisää.”
Herra sanoi: ”Minä irrotan Suomesta sen, mikä ei ole minulle otollista. Minä puhdistan sen ja minä uudistan sen ja se on tapahtuva vaikeuksien, kovien vaikeuksien kautta eikä sen verikään ole jäävä vuotamatta, vaan sitä vuotaa paljon, niin omien kuin vihollistenkin. Jopa suomalaiset vuodattavat suomalaisten verta, kun he etsivät toisiaan ja niitä, jotka eivät ole minulle uskollisia, sanoo Herra, teidän Armahtajanne.”
Jouko Pihon kommentti:
Tämä Markuksen saama näky Googin eli Venäjän suorittamasta Suomen osittaisesta miehityksestä yhdessä Pohjois-Ruotsin ja Pohjois-Norjan miehityksen kanssa on linjassa niiden noin sadan eri henkilöiden saamien saman sisältöisten profetioiden kanssa, joita olen julkistanut viimeisen 12 vuoden aikana.
Kyseessä on Suomen tuomio. Jumala käyttää rangaistusruoskana Venäjää. Myöhemmin Jumala tuomitsee myös Venäjän.
Markuksen marraskuussa 2016 saama näky Venäjän suorittamasta Suomen osittaisesta miehityksestä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473648Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 503389
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672574
- 422414
- 131804