Vuokratyöfirmat kiellettävä ihmiskauppiaina

Anonyymi

Ihmiskauppa on ihmisoikeuslaeissa kielletty. Miksi siis vuokratyöfirmat saavat harjoittaa käyt. katsoen ihmiskauppaa?
Koska yrityksillä raha on työllistämisen suurin este, ei ole millään tavalla perusteltua että yritykset maksavat jollekin toiselle firmalle saadakseen työntekijöitä. Ja nämä vuokratyöfirmat vetävät siivun välistä siitä rahasta jonka työntekijä saa palkkana. Työntekijä voisi saada enemmän palkkaa jos saisi suoraan työnantajalta palkan eikä vuokrafirmalta.
Työsopimusmuotojahan on olemassa joilla voi palkata henkilön suoraan firman listoille ilman vuokratyöfirmojakin.
Vuokraorjatyöfirmat ovat täysin tarpeettomia, pelkästään haitallinen ilmiö työelämässä jonka soisi häipyvän mitä pikimmin ei-toivottuna asiana työmarkkinoilta.

On syvä loukkaus työntekijöitä vastaan että ennemmin maksetaan jollekin orjia välittävälle firmalle kuin palkataan suoraan työpaikkaan tekijä niinkuin normaalisti ennenkin.

Olen yhden kerran ollut erään vuokratyöfirman listoilla ja en ole missään kokenut niin ylimielistä ja töykeää käytöstä kuin heidän haastattelussaan! Perkele, minä en sellaista hyvällä katsele!!

7

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pistä puheluesto päälle noita soittoja tulee koko ajan

• Anonyymi

vuokratyöntekijät ovat sosialistisen työväenluokan ja järjästäytyneiden työläisten vihollisia

• Anonyymi

Vuokratyön tekijät eivät ole tahallaan heikentämässä vakiporukan työehtoja,työnantajat eivät ota yli 50 vuotiasta töihin mutta vuokrafirman kautta vielä pääsee.Vai pitäskö vakiporukan mielestä vanhempien työntekijöitten vaan olla sossupummina ja veronmaksajien elätettävänä.Eli käykää ennemmin niitten pomojen kimppuun jotka vuokramiehiä tilaavat ja vaatikaa ottamaan se vuokramies firman kirjoille.Vuokrapisnes on Työnantajien politiikkaa työporukoitten hajottamiseksi.Rahallisesti siinä ei ole mitään järkeä.Liittykää ammattiliittoon Loimaan kassa ei teidän asijoita aja.

• Anonyymi

miksi esim paperitehtaisiin ei oteta kortistosta väkeä?

• Anonyymi

Olen vakiduunari mutta ei mulla ole sen enempää sananvaltaa kuin vuokratyöntekijöilläkään esim. että kuka vakinaistetaan ja kuka laitetaan pois.
        Vielä toistakymmentä vuotta sitten esimies oli kiinnostunut siitä miten oppipoika pärjää kun olin perehdyttäjänä. Nyt esimiehet istuu vaan pomojen kopissa kertomassa kalajuttuja toisilleen ja duunarilla ei ole sinne asiaa.

Vuokratyöntekijöissä on ollut tosi hyviä tyyppejä joiden olisi toivonut saavan vakipaikan mutta ei kun vaan laittoivat pois mikä harmittaa kun tilalle saattaa tulla sitten täyslaiskuri jonne jota ei kiinnosta muu kuin kännykän selailu, myöhästelevät jatkuvasti, ovat poissa ilmoittamatta, jne. ja eikun roikottavat työsuhdetta eivätkä lopeta, varmaan jonkun pomon sukulainen niin ei tarvitse tehdä mitään :/

• Anonyymi

Vuokratyö on Suomen syöpä ja vuokrafirmoja käyttävät firmat ovat samaa syöpäkasvainta ihan kaikki.

• Anonyymi

Vuokratyö itsellä oli onnenpotku. Sain valita missä tein töitä ja palkka selvästi tes:iä parempi. Puolentoista vuoden vuokratyön jälkeen sain heiltä vakituisen työpaikan. En kadu päivääkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5327
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      546
      1876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe