Itse ajelen länsiautolla eli BMW 4-sarjan grancoupella. Itse en ole venäjä mielinen mutta mitenkäs te skodakuskit? Onko venäjä lähellä sydäntä? Mietin kun haluatte ajaa itävenäjä autollakin niin varmaan elämän tarkoitus on kurjuus?
Oletteko venäjämielisiä? Skodakuskit
40
<50
Vastaukset
Sattuvatko nimet Alexander Dubček ja Josef Smrkovský olemaan tuttuja? Kukaan joka seurasi Tshekkoslovakian epätoivoista vapautumisyritystä 1967-68 ei voi sanoa mitään heihin liittyvää venäjämieliseksi.
Skoda on nykyään osa Volkswagen-konsernia, sikstoiseen.- Anonyymi
Ajelet siis venäjällä tehdyllä BMW:llä. No tyylihän on ihan vapaa kaikille autoileville, täällä demokratiassa....
- Anonyymi
Ei missään mimessä olla venäjämielisiä kun ajetaan testivoittaja länsiautolla ..itäautoja ei ole enää täällä myynnissä jos Japanilaisia ei lasketa niihin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään mimessä olla venäjämielisiä kun ajetaan testivoittaja länsiautolla ..itäautoja ei ole enää täällä myynnissä jos Japanilaisia ei lasketa niihin..
Sun testivoittaja länsiautossas ei ole länttä enää muuta kuin nimi. Sen kasaus tehdään tänä päivänä länsirajojen itäpuolella halpatyövoiman maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään mimessä olla venäjämielisiä kun ajetaan testivoittaja länsiautolla ..itäautoja ei ole enää täällä myynnissä jos Japanilaisia ei lasketa niihin..
...ja nehän lasketaan.
- Anonyymi
No, kun aloittaja "ajaa" 4-sarjan Bemarilla ja nimeää Skodan "itävenäjä autoksi", medialukutaitoinen ymmärtää, kuka ja mikä on Venäjämielinen ja venäläinen.
Mutta tyhmille Venäjämielinen trollaus onkin suunnattu ja heitä toki riittää. Ja tyhmät saavat myös naurut tästä... - Anonyymi
saksalaiset autonvalmistajat on venäjämielisiä
eivät ole pakotelistalla mutta valio on
autoilupolitiikka
ps.äänestä oikein- Anonyymi
Viittaatko tässä Volkswagen-konserniin? Valio pakotelistalla? Miksi?
PS. ei kierrellä osssssi
- Anonyymi
Tsekit kuuluvat Natoon mutta suomalaiset eivät uskalla liittyä. Mietipä sinäkin pelkuri syytä.
- Anonyymi
Venäjä on jatkossakin aktiivinen, ettei liityttäisi. Pienikin sekaannusta aiheuttava provo esim. Tsekistä ja Skodasta palvelee tätä.
- Anonyymi
Kyllä vaan itäautot ovat kaikista parhaita.
Venäjältä tuli Moskvitsh ja legendaarinen Lada.
ItäSaksasta Trabant ja Wartburg.Upeita autoja olivat.
Nyt sitten Romaniasta tulee Dacia.Laatuauto eduliseen hintaan. - Anonyymi
Olemme, ja onhan se edelleen suuri ja mahtava. Jo lapsena meille opetettiin ettei siellä työläistä riistetä ja leipä on halpaa. Koulussa kirjoitimme Lenin-aiheisia kilpakirjoituksia ja nyt keski-iässä ostamme Skodia.
- Anonyymi
Kyllähän Suomi on Euroopan Nliittolaisin maa tällä hetkellä. Rakennuskanta on kuin Pietarissa ja sen lähiöissä, kaduilla römpsöttää skoodia ja ihmiset kulkee harmaissa ja ruskeissa huonosti istuvissa vaatteissa.
- Anonyymi
Gran Coupessa on vanhanaikainen analoginen viisari-mittaristo ja hantaakista vedettävä mekaaninen käsijarru. Miksi, näitä odottaisi ennemminkin löytävänsä vanhanaikaisista itäautoista veivin, piiska-antennien, ovi- ja kansipahvien ja pohjalevyjen rinnalta?
- Anonyymi
Sähköisellä seisontajarrulla on ikävä tehdä perinteisiä käsijarrukäännöksiä. Tai avustaa liukkaalla lähtöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköisellä seisontajarrulla on ikävä tehdä perinteisiä käsijarrukäännöksiä. Tai avustaa liukkaalla lähtöjä.
Olen omistanut ajokortin 34 vuotta.
Ensimmäisen kahden ajokorttivuoden aikana tarvitsin käsijarrukäännöksiä, ilmeisesti sittemmin olen oppinut ajamaan niin, ettei noihin ole ollut tarvetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköisellä seisontajarrulla on ikävä tehdä perinteisiä käsijarrukäännöksiä. Tai avustaa liukkaalla lähtöjä.
Kuitenkin siirtyivät Bemarilla uudessa kolmosessa sähköiseen käsijarruun, miksi? No siksi että vaijerit, vivut ja vipstaakit kuuluvat viime vuosituhannelle ja rautaesiripun toiselle puolelle.
- Anonyymi
Pienestä se on kiinni. Skodan Mláda Boleslav tehtaalta on 45km Saksan rajalle.
No tuostahan ei tainut olla oikeasti kysymys, vaan siitä että aloittaja kaipasi huomiota elämäänsä.
Siellä sitä nyt lueskellaan näitä näytön äärellä, eli terve vaan sulle sinne jonnekin. netin syövereihin. Toivotaan että elämä löytää sisältöä ja paha olo poistuu, moikka moi.- Anonyymi
Välillä on ikävästi rautaesirippu. Sen toisella puolella elellään edelleen 40-lukua sekä henkisesti että taloudellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä on ikävästi rautaesirippu. Sen toisella puolella elellään edelleen 40-lukua sekä henkisesti että taloudellisesti.
Näinhän sinä sanot, edellä kirjoittanut on tod näk toista mieltä. Sinua naurattaa, meitä muita ei. Vakava paikka tuo väitteesi.
Sinulla on edelleen menossa kevät 1918 ja SKP: n perustaminen Pietarissa, ainakin henkisesti. Talous on tarjolla täältä lännestä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän sinä sanot, edellä kirjoittanut on tod näk toista mieltä. Sinua naurattaa, meitä muita ei. Vakava paikka tuo väitteesi.
Sinulla on edelleen menossa kevät 1918 ja SKP: n perustaminen Pietarissa, ainakin henkisesti. Talous on tarjolla täältä lännestä...Itseasiassa osittain tottahan rautaesirippu osittain on edelleen
BKT Saksassa 44600 ja Tsekissä 20400. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa osittain tottahan rautaesirippu osittain on edelleen
BKT Saksassa 44600 ja Tsekissä 20400.Jos BKT määrittelee autojen hyvyyden, pitäisi USA, Australia Ja Ruotsi olla autonvalmistajista parhaimpia.
Ja tuo voi kyllä olla totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä on ikävästi rautaesirippu. Sen toisella puolella elellään edelleen 40-lukua sekä henkisesti että taloudellisesti.
Kävisit katsomassa, niin kirjoittaisit vähemmän soopaa.
Olin miltei kaksi vuotta Passaussa duunissa ja pörhälsin sieltä (en Skodalla) liki joka viikonloppu Itävaltaan ja/tai Tsekkiin. Minkään ko. rajan kummallakaan puolella EI eletä 40-lukua. Tarkka kulkija kyllä löytää metsistä muistoja rautaesiripusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos BKT määrittelee autojen hyvyyden, pitäisi USA, Australia Ja Ruotsi olla autonvalmistajista parhaimpia.
Ja tuo voi kyllä olla totta.Australiassa tehtiin viimeiset autot jo vuosi sitten. Mietityttää tuo köyhän Sveitsin autoteollisuuden taso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisit katsomassa, niin kirjoittaisit vähemmän soopaa.
Olin miltei kaksi vuotta Passaussa duunissa ja pörhälsin sieltä (en Skodalla) liki joka viikonloppu Itävaltaan ja/tai Tsekkiin. Minkään ko. rajan kummallakaan puolella EI eletä 40-lukua. Tarkka kulkija kyllä löytää metsistä muistoja rautaesiripusta.Jopa ent. Itä- ja Länsi-Saksan välillä on edelleen suuri elintasoero. Ei ne T-slovakian työläiset taikaiskusta muuttuneet länsimaisiksi, edelleen idän tuotteita ropotetaan idän mind-setilla. Ja se näkyy mm. laadussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa osittain tottahan rautaesirippu osittain on edelleen
BKT Saksassa 44600 ja Tsekissä 20400.Kyse ei ole mistään rautaesiripusta, vaan elintasokuilusta. Sekä saksalainen että itävaltalainen osaa iloita tästä ja käydä tsekkikaupoissa ostamassa perheelleen appeet ja kuteet.
Jos asia tuntuu sinusta kiusalliselta, voit kasvattaa Tsekin BKT:ta esim. ostamalla vuosittain Skodan tai vaikka parikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole mistään rautaesiripusta, vaan elintasokuilusta. Sekä saksalainen että itävaltalainen osaa iloita tästä ja käydä tsekkikaupoissa ostamassa perheelleen appeet ja kuteet.
Jos asia tuntuu sinusta kiusalliselta, voit kasvattaa Tsekin BKT:ta esim. ostamalla vuosittain Skodan tai vaikka parikin.Miksi se minusta tuntuisi kiusalliselta? Se on vain fakta, ei sen enempää.
Aikanaan suomalaiset ajoi ladalla kun oli elintasokuilu Neuvostoliiton ja Suomen välillä. Ei se silti tehnyt ladasta hyvää autoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se minusta tuntuisi kiusalliselta? Se on vain fakta, ei sen enempää.
Aikanaan suomalaiset ajoi ladalla kun oli elintasokuilu Neuvostoliiton ja Suomen välillä. Ei se silti tehnyt ladasta hyvää autoa.Miten Neuvostoliitossa tai Venäjällä voitaisiin tehdä hyviä autoja? Autotehtaat on joko haettu panssarivaunuilla lännestä ja lastattu itään meneviin juniin (Mosse) tai ostettu pikkasen lisenssiä omaan muunteluun, kuten Lada. Tsekin autoteollisuus on ollut aina ihan eri tasolla. 40-vuotta meni hukkaan, onko se tsekkien vika?
Käy ihmeessä Viipurissa ostoksilla, ellet jo asu siellä. Hyöty himaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Neuvostoliitossa tai Venäjällä voitaisiin tehdä hyviä autoja? Autotehtaat on joko haettu panssarivaunuilla lännestä ja lastattu itään meneviin juniin (Mosse) tai ostettu pikkasen lisenssiä omaan muunteluun, kuten Lada. Tsekin autoteollisuus on ollut aina ihan eri tasolla. 40-vuotta meni hukkaan, onko se tsekkien vika?
Käy ihmeessä Viipurissa ostoksilla, ellet jo asu siellä. Hyöty himaan..."Käy ihmeessä Viipurissa ostoksilla, ellet jo asu siellä. Hyöty himaan..."
Eihän se minun vikani ole jos sinulla on jotenkin vaikea ymmärtää asioita ja projisoit ahdistuksesi anonyymisti tuntemattomiin ihmisiin.
Koitahan jaksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Käy ihmeessä Viipurissa ostoksilla, ellet jo asu siellä. Hyöty himaan..."
Eihän se minun vikani ole jos sinulla on jotenkin vaikea ymmärtää asioita ja projisoit ahdistuksesi anonyymisti tuntemattomiin ihmisiin.
Koitahan jaksella.Ei minun jaksamiseni siitä parane, kun ryssän kaverit tulostavat tuubaa Putinin piikkiin. Sori siitä. Venäjän ahdistusra projisoidaan länteen, kun maa on umpikujassa.
Mutta tosiaan, hae hyöty himaan Venäjältä. Tasoa kaikilta osin Tsekkiä enemmän, vai käsitinkö aivan väärin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa ent. Itä- ja Länsi-Saksan välillä on edelleen suuri elintasoero. Ei ne T-slovakian työläiset taikaiskusta muuttuneet länsimaisiksi, edelleen idän tuotteita ropotetaan idän mind-setilla. Ja se näkyy mm. laadussa.
Ei mistään taikaiskusta, mutta muutos on ollut hämmästyttävän ripeää. Autoja kasaavat robotit joka puolella maailmaa järin paljon (tehtaan vähäisten) duunarien mielenlaadusta riippumatta. Kannattaa sinunkin osallistua tehdaskierroksille vaikkapa Uudessakaupungissa ja Mláda Boleslavissa ja tehdä vertailuja.
Historiaa kannattaa opiskella. Voit aika vaivatta havaita, että Tsekkoslovakian teollisuus ei ollut helppo pala neukkuhallinnolle nitistettäväksi. Saksan itävyöhyke oli helpompi nakki: se teollisuus , jota ei saatu räjäytettyä sodassa paskaksi, purettiin ja kärrättiin Neuvostoliittoon osaavine duunareineen.
No skodailija en ole itse edelleenkään. Se ei johdu autosta, vaan työnantajan kytköksistä muualle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mistään taikaiskusta, mutta muutos on ollut hämmästyttävän ripeää. Autoja kasaavat robotit joka puolella maailmaa järin paljon (tehtaan vähäisten) duunarien mielenlaadusta riippumatta. Kannattaa sinunkin osallistua tehdaskierroksille vaikkapa Uudessakaupungissa ja Mláda Boleslavissa ja tehdä vertailuja.
Historiaa kannattaa opiskella. Voit aika vaivatta havaita, että Tsekkoslovakian teollisuus ei ollut helppo pala neukkuhallinnolle nitistettäväksi. Saksan itävyöhyke oli helpompi nakki: se teollisuus , jota ei saatu räjäytettyä sodassa paskaksi, purettiin ja kärrättiin Neuvostoliittoon osaavine duunareineen.
No skodailija en ole itse edelleenkään. Se ei johdu autosta, vaan työnantajan kytköksistä muualle.Robotit kasaa just niin hyvin kuin ne ohjelmoidaan ja säädetään. Se kun tehdään "suuren maan toleransseilla" niin sitten on pellit eri tasossa ja saumojen leveys heittelee sentin verran, niin kuin voidaan nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Robotit kasaa just niin hyvin kuin ne ohjelmoidaan ja säädetään. Se kun tehdään "suuren maan toleransseilla" niin sitten on pellit eri tasossa ja saumojen leveys heittelee sentin verran, niin kuin voidaan nähdä.
Mitä selität? On tässä muutkin käsivaralla tehdyn Ladan nähneet.
Ei riittänyt pätäkkää useampaan oveen? Masokismilla tai ilkeydelläkin voi puutetta selitellä.
- Anonyymi
Ilmeisen tuskallista myöntää, että ns. rautaesiripun takana Neuvostoliiton vallan alla olleet valtiot ovat (ainakin toistaiseksi) kustannustasoltaan erittäin kilpailukykyisiä modernissa teollisuustuotannossa. Tsekin teollinen perinne vieläpä lisäarvona.
Venäjä taas, eipä siitä sen enempää. Sen tila on syy tällaiseen kirjoitteluun Tsekin "40-lukulaisuudesta". Kipeää tekee ryssille, niin kipeää...- Anonyymi
Näin siellä Pravdassa kuulemma luki joo. Joka päivä uudet tuotantoennätykset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin siellä Pravdassa kuulemma luki joo. Joka päivä uudet tuotantoennätykset
Miksi luet Pravdaa, kun suomenkielenkin ymmärtämisen kanssa on niin ja näin?
- Anonyymi
Niinpä aloittaja on natsi, kun ajaa natsien autolla.Minulla taasen Dodge Ram eli olen Länsimaalainen.
- Anonyymi
Olet siis Trumppilainen punaniska, enpä tuolla kehuisi.
Jenkkiläinen köyhä maalainen ajaa noilla pickupeilla ja pakuilla.
- Anonyymi
Ollaan venäjämielisiä!
On niin hienoa, kun kasakka kusee niskaan joka tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144