Mediaa seuranneena olen tullut tähän johtopäätökseen. Myös kuvituksessa on käytetty Jallussa paremmin mielikuvitusta, vaikka itse artikkelit ovatkin lehden parasta antia.
Vanhat Jallut parempia kuin uudet mv-lehdet
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jallu ja Kalle oli molemmat hyviä lukulehtiä. Etenkin Kallessa oli mielenkiintoisia juttuja, pakinoita ja sarjiksia yms. Miestenlehdet oli hyvä, tietopitoisempi vastapaino naistenlehdille.
Mikähän siinä onkin, että naiset ovat suhteessa enemmän kiinnostunut kaikesta naistenlehtihömpästä ja miehet taas enempi yhteiskunnallisista asioista/-ilmiöistä, politiikasta yms. oikeista asioista.
Tästä huolimatta politiikan toimijoita valittaessa, naisille vaaditaan 50/50 -tasa-arvoa.Minulla on paskis täynnä pillulehtiä. Myös käsivoidetta ja talouspaperia on riittävästi.
- Anonyymi
Miksi vertaat "uusiin" mv-lehtiin , kun kerran on vain yksi MV-lehti....????
- Anonyymi
Kirjoitettu ehkä pienellä sen vuoksi että verrataan sen tyylisiin julkaisuihin? Monethan meistä ovat "mattimeikäläisiä".
- Anonyymi
Ainut ongelma Jallussa ja Kallessa oli, että ne yrittivät tyrkyttää Suomen kansalla demarien seksuaalisesti löysää maailmankatsomusta. Ei oikein kolahtanur porvariin.
Jallun ja Kallen levikki romahti samaa tahtia kuin SDP:n kannatus.- Anonyymi
Vaan enää ei taitais moinen moraalittomuus tai mikään muukaan koplaus paljon hetkauttaa.
- Anonyymi
Sinä "luitkin" Pelimiestä ja onanoit.
- Anonyymi
Tarkoittanet SDP:n puolueohjelmaa?
- Anonyymi
Tottahan tuo on, ja Kallet, kun niissä on ne gay sivut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556