Onpa hauskaa, huomenna on pyhä ja työttömyyskorvaushakemus pitäisi laittaa tänään netin kautta....
Jos ei tänään pääse laittamaan, niin milläs maksan vuokran maanantaina!
Kelan nettiasiointi katkolla
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se vuokramaksu ole yhdestä tai kahdesta päivästä kiinni. Ja ainahan voi ilmoittaa vuokranantajalle, että vuokra tulee vähän myöhässä.
- Anonyymi
No, ok. Mutta viivästyskorko lähtee heti juoksemaan.
Mutta Kela hoiti asiointipalvelunsa toimimaan.
Näinhän sen pitää tehdäkin, ja olin itse liian varhain aamulla liikkeellä...
Kiitos Kela! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ok. Mutta viivästyskorko lähtee heti juoksemaan.
Mutta Kela hoiti asiointipalvelunsa toimimaan.
Näinhän sen pitää tehdäkin, ja olin itse liian varhain aamulla liikkeellä...
Kiitos Kela!Hörön lörön, ei lähde.
Nyt ainakin toimii. Nuo insinöörin keksimät vehkeet joskus toimii hyvin, joskus ei toivotulla tavalla ja joskus ei ollenkaan. Ainakin 2-6 kertaa kannattaa yrittää elei heti toimi, sitten myöhemmin uudelleen.
Minä teen huomenna hakemuksen koska en halua missään tapauksessa työttömyyspäivärahaa enää tässä kuussa.
Syy:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15551942/hallinto-oikeuden-paatos-215-kertoimen-kaytosta#comment-97049745
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556