Sä tiedät, että oon

Anonyymi

ihan litimärkänä sulle. Ja se tuntuu niiiin ihanalta. Se että olen, se että tiedät ja se että se tapahtuu niin helposti ja nopeasti. Mun vartalo tietää, että tekisit sille hyvää myös fyysisesti henkisen puolen lisäksi. Jollain tavalla on äärimmäisen herkkua olla näin heikkona suhun. Mmmh <3

Ja tämän lisäksi on se kaikki muu myrskyävä syvä, joka lempii sieluani ja sydäntäni.

9

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika kaunista ja avointa

• Anonyymi

Ihan turhaa romantisoida seksuaalista himoa. Ovulaatio saa tuon aikaan. Ja naisilla, jotka lähestyy hedelmällisyyden loppupuolta elämässään, nuo ovulaatio-oireet voi olla hyvin voimakkaita.

• Anonyymi

Tuo ei ole ikä riippuvaista. Ovulaatio-oireet tuntuneet aina, mutta vasta lasten hankinnan tullessa ajankohtaisesti yhdistänyt ovulaatio-oireet, kohoavan halun, ovulaatioliman ja munasolun irtoamisesta tulevan lyhyen kivun itse ovulaatioon.

Muistan ihmetelleeni nuorena ”menkkakipuja” keskellä kiertoa. Ja jos on saanut vielä 42v lapsen ekalla kokonaisella kierrolla ehkäisyn poisjättämisestä, vaikka h-hetki on 5pv ennen ovulaatiota.., (<10% todennäköisyys nuorillakin) ja muutkin vaihdevuosioireet puuttuu.... ovulaatiota tuntuu edeleeen., ei vielä ole kyse vaihdevuosien lähestymisestä. Joku on joskus sanonut, että ”vanhana” raskautuminen siirtää vaihdevuosia. Liekö totta?

• Anonyymi

Mistä sen tietää? Onko märkä läikkä housuissa? Sillinkatku ilmassa? Mistä sen voi muka tietää? Miehellä nyt voi jotain päätellä siitä että etumus ahdistaa, vaikkei välttämättä aina niin selvää siinäkään, panetus ei välttämättä heti osoittaudu massiivisena erektiona.

• Anonyymi

Ihan OK minun kannalta. Hyvä kuulla että sytytän noin kovaa, mutta voisit kyllä ensin antaa vinkkiä kiinnostuksestasi. Etkö nyt hypännyt monta vaihetta yli enkä tosiaan tiedä yhtään mitään siitä, että olisit kiinnostunut. Eli mistä kenkä puristaa?

• Anonyymi

Jospa aloittaja joskus vaikka kertoo sulle mistä kenkä purstaa ja oletko se ketä hän tarkoittaa.

• Anonyymi

Tunsitko tänään jotakin hyvää?

• Anonyymi

Hienoa kuulla tämä sinulta. Vielä kun kerrot nimesi, jollain tapaa niin päästään alkuun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe