Loirin perheen draamaa on

Anonyymi

nyt peitelty ja funtsattu mitäköhän sanotaan , sitten päädyttiin tähän helpoimpaan eli sairaskohtaus ,?niin päästään ohi kyselijöiltä, vaikka uutisten lukijat syyn arvaa vaikka ei Loirin poikaa tunnekkaa ,,onko se liikaa kertoa totuus, ?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Antakaa omaisten surra rauhassa!!!!

• Anonyymi

Asiaton aloitus koska ei kuulu yleiselle keskustelupalstalle setviä asiaa. LOPETTAKAA.

• Anonyymi

Itse ovat taiteilija Turhapuro ja muut Loirit julkisuuteen itseään tyrkyttäneet .

• Anonyymi

Juu sairauskouhtaus varmaan mutta mikäköhän sen aiheutti. Mitä näitten julkkisten delaamista on seurannut niin pumppu on monesti pettänyt kun on jotain mömmöjä vedetty.

• Anonyymi

Millä Kassis-Ainon opetuslapsi V-M selittää nämä tragediat sielunvaellusoppinsa mukaan? Huono karma?

• Anonyymi

Hommassa on jotain hämärää...

• Anonyymi

Susta vaan tuntuu niin, olmi.

• Anonyymi

Minusta vesku on jees.
      Paljon on mies meille antanut.
      Annetaan surujen tulla, paljon oli iloakin

R. I. P

• Vesku oli jees silloin kun teki lauluja Eino Leinon teksteihin - ne ensimmäiset biisit. Sen jälkeen Herra onkin mennyt ja tehnyt överiksi kaiken!

• Anonyymi

Joo meidän ei tarvii tästä asiasta enempää keskustella. Annetaan omaisten surra rauhassa. Mitäs me sillä voitetaan vaikka miten tarvittaisiin. Jaksamista omaisille.

• Anonyymi

Asiaa.

• Anonyymi

Läheiset ovat vielä shokissa. Ehkä haluttiin rauhoittaa arvuuttelua esim itsemurhasta.
      Ruumiinavauksen tulokset tulevat myöhemmin. Nyt voimavarat menevät hautajaisjärjestelyihin ja surun kestämiseen.

• Anonyymi

Sairauskohtaukseen kaikki ihmiset kuolee. Mutta pitäisi kertoa mikä sairaus henkilöä vaivasi ennen kuolemaa.

• Anonyymi

Vanhuuteenkin kuollut saa sairauskohtauksen ja kuolee.

• Anonyymi

Harvemmin terveenä kuollaan muuten kuin jossakin onnettomuudessa.

• Anonyymi

Voisitteko jo lopettaa tapauksella mässäilemisen?

• Anonyymi

Totuuksia on silloin jo aika monta, ota se mikä sopii parhainten sulle.

• Anonyymi

Noin yleensä, eikö huumeet voi aiheuttaa sairaskohtauksen?

• Anonyymi

Ottamatta kantaa kyseisen henkilön kuolinsyyhyn niin nuorempikin ihminen voi menehtyä yhtäkkiä jos on joku perussairaus joka ei näy päällepäin. Vaikka synnynnäinen sydänvika.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4750
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1324
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1315
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1091
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      251
      941
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      916
    Aihe