... luonnossa se on. samoja maan matosia ollaan, sanokoon eri uskontojen edustajat mitä haluavat!
temppelissä soi kuikan huuto ja joutsenten torvet!
4
318
Vastaukset
- Anonyymi
minä luulen myös että jos jumala on olemassa niin luonnosta hänet löytää eikä kirkoista!
- Anonyymi
Totta. Tuollainen ajattelu on realismia. Uskon, että jokainen syvällisesti omaan uskontoonsa perehtynyt kokee myös noin, vaikka päällä voi kristillistä, buddhalaista, islamilaista, muinais-Suomalaista tai muun sorttista kuorrutusta.
Luonnossa olen kokenut suurimmat ykseyden tunteet. - Anonyymi
jos minä kuolemani hetkellä jotakin jään täältä kaipaamaan niin se tervasnuotion tuoksu ja syksyinen auringonnousu usvaisen suon takaa.
- Anonyymi
eiköhän se ihmisillä ollutkin alun perin luonto, miltä rukoiltiin elämisen edellytyksiä.
sitten kun keksittiin ensimmäinen virkamies niin sekin pilattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301