Olen koittanut moneen otteeseen registöröityä linux mintin foorumiin mutta ei onnistu millään, herjaa ettei salasana ole oikea..
Olen laittanut salasanan pituudeksi kymmenen kirjainta jossa on myös numeroita.
Ohjeessa sanotaan näin:
Password must be between 10 characters and 32 characters long, must contain letters in mixed case, must contain numbers and must contain symbols.
En ymmärrä mitä tarkoittaa tuo contain symbols.
Mitä tuolla merkkiä symbolsilla tarkoitetaan?
Apua linux mint foorumiin registeröimiseen.
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
Symbols tuossa tarkoittaa ilmeisesti muita merkkejä kuin kirjaimia tai numeroita.
Eli ohjeen mukaisessa salasanassa voisi olla vaikka seuraavanlaisia merkkejä:
Sekä ISOJAaakkosia_että_PIENIÄaakkosianumeroita 1234567890symboleita-_,.;:<>|!"#¤%&/()=?- Anonyymi
Ei onnistunut vieläkään vaikka laitoin salasanaan isoja kirjaimia ja symboolin.
Nyt herjaa:
The solution you provided was incorrect
Mitähän tuo tarkoittaa?
Mitä nyt pitää tehdä? - Anonyymi
Username kohdassa sanotaan näin:
Username must be between 3 characters and 20 characters long and use letter, number, space or - _[] characters.
Username kohtaan olen laittanut isoja ja pieniä kirjaimia ja numeroita ja plus merkkiä niin rekistiröointi ei vieläkään onnistu.
Miksiköhän ei? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Username kohdassa sanotaan näin:
Username must be between 3 characters and 20 characters long and use letter, number, space or - _[] characters.
Username kohtaan olen laittanut isoja ja pieniä kirjaimia ja numeroita ja plus merkkiä niin rekistiröointi ei vieläkään onnistu.
Miksiköhän ei?Ihan kirjaimia ja numeroita noissa usernameissa näytti olevan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449