Oisin tässä kysynyt kun olen menossa hakemaan sormiin tatuoinnin (ei rasistista yms pahaa) ja olisin kysynyt vaikuttaako se työnhakuun? Katsooko ihmiset viellä sitä pahana asiana että on tatuointeja, onko sinulla tullut esteitä tatuointien takia?
Tatuoinnit ja työnhaku
4
200
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu paikasta, on paljon töitä mitkä jää saamatta sormitatuoiduilta. Perus suorittavaan työhön tuskin iso etöste, riippuu rekrytoijasta.
- Anonyymi
Jos minulle tulisi joku hakemaan töitä ja olisi tatuoinnit, niin en ottaisi palvelukseen.
En ole varmasti ainoa työnantaja.
Neuvon sinua, että et ota tatuointeja. - Anonyymi
Älä ota tatuointeja, joita et voi peittää. Kukaan työnantaja ei halua palvelukseen vangin näköistä joka puolelta tatuointia ihmistä. Sinulta jää saamatta kaikki työt, joissa joudut olemaan esillä. Siivoojankaan työ ei ole varma. Pienemmissäkin ulkonäköseikoista jää työpaikka saamatta.
- Anonyymi
Työskentelen toimihenkilönä ja itselläni on molemmat kädet tatuoitu, mutta ne saa toki piiloon hihoilla. Ei ole koskaan jäänyt työpaikkaa saamatta tatuointien takia, mutta olen toki pitänyt ne piilossa haastattelussa sekä muutamien ensimmäisten työpäivien ajan. Näin olen ainakin itse välttynyt ennakkoluuloilta.
Sormitatuoinnit on vaikea saada piiloon, mutta työnantajien suhtautuminen riippuu varmasti toki myös alasta. Muun muassa ravintola-alalla saatetaan olla paljon hyväksyvämpiä kuin esimerkiksi terveydenhoitoalalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351