https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006129416.html
Kyllä se on niin, että yhteinen vihollinen yhdistää kansan.
Kiitos Mestari.
Jussi Halla-ahon varjo leijui neuvottelujen yllä.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jussi Halla-Aho on alykkö joita perussuomalaisissa on vähän, osaavia poliitikkoja on vain ohut kerros puolueessa kun hieman pintakerrosta raaputtaa niin Hakkarainenhan sieltä näkyy.
- Anonyymi
Perusdiinit hakataan pampulla steissillä, ennenkuin ne potkivat viherpössyttäjiä.
Ja varjon leijuessa soi haikeasti balalaikka...
- Anonyymi
Hallitukseen ei valittu yhtään varjoa, vähiten persuja. Sellaisesta ei olisi ollut mitään hyötyä. Siksihän tästä näin hyvä tulikin.
- Anonyymi
Suomi takaisin venäläisille.
- Anonyymi
Kyllä tuo persujen vaatimus Suomi takaisin venäläisille vaikuttaa tosi epä-inmaalliselta.
- Anonyymi
Niin tuo vasurien vaatimus Suomen liittämiseksi Venäjään.
Hävetkää vasurit!!!
- Anonyymi
Tämä varmaan ilahduttaa Persuja, että Jussi pääsi hallitusneuvotteluihin mukaan.
- Anonyymi
Jussi antaa huomenna itselleen potkut kun ei päässyt hallitukseen?
- Anonyymi
On se niin mestari, että liittoon menisi vaikka jumala ja perkele ettei mestarien mestari vetäisi Suomea alas vessanpöntöstä
- Anonyymi
Persujen pelossa kukkokin munii. Minä en ole sinisilmäinen. En luota mihinkään muuhun kuin persuihin tällä hetkellä.
- Anonyymi
Miksi Jussi ei älynnyt kalastaa mummojen ääniä vappu 200€.lla. Sitten vaan sanonu et sori ei pystykkään, mutta kannatus olisi ollut yli 20%
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952