syöttöpumppu vuotaa polttoainetta lukittujen ruuvien alta jossa suuttimen putket ovat kiinni voiko itse vaihtaa tiivisteitä pumppu on cav
valmetin syöttöpumppu
6
2952
Vastaukset
Ja mikä Valmet ja tiedot pumpun tyyppikilvestä vielä varmistukseksi
- Anonyymi
moottori kaivurissa numero 411 ei turpoa. syottöpumppu cav minimec pahassa paikassa katsoa kilpeä tässö on mitä näin ylärivi p 5074.alarivi yx 0160 toivottavasti tästä selviää jotain löpö kallista kiitokset vastauksista
- Anonyymi
Valmetis oo ollu ikinä CAV:n ruiskutuspumppua. Vai onko Verkun selekähän heitetty Valtsun pellit.
Hei
P5074 tieto riittää.
Minimec on CAV rivityyppinen ruiskutuspumppu jota erittäin paljon käytetty vanhemmissa Valmet moottoreissa.
Onko niin että vuoto tulee paineventtiilin pitimen ja rungon välistä.
Paineventtiilin pitimet on pumpun yläosassa metallilohkossa. Jokaisesta lähtee paineputki suuttimelle
Avattavissa erikoisavaimella jossa monikulmainen Boori- Anonyymi
sieltä juuri vuotaa mitä on paras tehdä kiitos neuvoista
Käytä Valtran huoltomiestä jos se kiris pitimet oikeaan momenttiin. Vuodot vois loppua.
Tiivisteiden vaihto paikallaan riittävän puhtaasti on haastavampi homma. En suosittele voi tulla kalliinpia vaurioita Dieselkorjaamoon tai vaihtopumppu ellei kirimisestä ole apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164