Nuoriso ei unohda, että SDP hylkäsi nuorison. RKP sai haluamansa ja lukionuoriso joutui turha ruotsin piinapenkkiin, josta se oli jo vapautunut.
Edes matematiikkaa ei ole pakko kirjoittaa, mutta ruotsi on. Kiitos SDP. Emme unohda.
Nuoriso ei unohda
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yksikään alle 50 muutenkaan äänestä sdp:tä.
- Anonyymi
Tämä päätös takaisi ettei jatkossakaan. Antti on kiinnostunut vain eläkeläisistä, koska siellä se demareiden kannattajakunta on.
- Anonyymi
Tää oli kyllä niinku märkä rätti vasten naamaa Antti Rinteeltä, sanoi opiskelijajärjestön puheenjohtaja.
- Anonyymi
Vain kaikkein typerimmät vastustavat yleissivistystä ja kielitaitoa. Oikea veto demareilta. Osoittaa välittämistä nuorten ikäluokkien mahdollisuuksista edetä työelämässä.
- Anonyymi
Kuinka moni suomalainen on oppinut ruotsinkielen koulussa? Pakottamisen ansiosta vielä vähemmän.
- Anonyymi
RKP sai todellisen jättipotin hallitusneuvotteluissaan Rinteeltä. Hyvä saavutus puolueelta, joka on Suomen äärioikeistolaisin mielipidekyselyjen mukaan.
Persut ovat kiitettävästi elvyttäneet tämän vanhan karjalaisen itkijäeukko-perinteen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Itkuvirsi
Itkuvirret on jaettu neljään päälajiin: kuolinitkut, hääitkut, sotaanlähtöitkut sekä tilapäisitkut.
Ja nyt tämä persujen speciaali: katkera ja loppumaton oppositioitku.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959