Olen kohta 17-vuotias poika ja näen aina välillä unta aiitä, että minulla olisi tyttöystävä. Unessa olemme läheisiä (halailua, käsi kädessä kävelyä yms). Minulla ei ole koskaan ollut oikeassa elämässä tyttöystävää.
Tälläisen unen näin viimeksi viime yönä. Mietityttää, että mistä tuollaiset unet mahtaa johtua?
Harmittaa aina herätä unesta todellisuuteen
Tyttöystävä unessa
Anonyymi
2
570
Vastaukset
- Anonyymi
EIkö kukan osaa sanoa mitään tähän?
Unesi on ns toiveuni. Ilmeisesti haaveilet siitä, että sinulla olisi tyttöystävä.
Unesi kertoo tunteistasi, jotka kaipaavat tyydytystä, fyysisestä hellyyden tarpeestasi. Ihan luonnollinen uni ja varmaan toteutuukin ajallaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371