Olen ollut poissa työelämästä kohta 6v. nyt siis siitä n. 3v kuntoutustuella. Kävin yhden avohoitojakson tässä äskettäin jossa ns. opiskeltiin taitoja hallita ahdistusta, jännitysä, sosiaalisia pelkotiloja, ym. Psykiatri kirjoitti epikriisiin että nyt sosiaalista kuntoutusta ei viel' aihetta ammatilliseen koulutukseen. Kuinka minä voin sanoa lääkärilleni joka on siis eri psykiatri etten halua mitään ammatillisia kokeiluja koska tiedän etten selviä niist koska voimani menevät nyt elämässä pysymiseen. .En jaksa tätä puolen vuoden ja vuoden rumpaa näissä hakemuksissa. Minulla siis ahdistuneisuushäiriö kaksisuuntainen. Nyt ollut muutaman kk. n.2 kk hyvä jakso eli vauhtia piisaa, olen yltiö sosiaalinen oikeastaan siitä tunnistankin vauhti jakson parhaiten ja en pysy yhtään aloillani koska kokoajan pelkään että jos lopetan tämän pirteyden niin tipahdan pahaan masennukseen kuten aina käy niin. Nytkin pakotan itseni pysymään näin reippaana pakko, pakko, pakko
työkyvttömyyseläke
Anonyymi
1
89
Vastaukset
- Anonyymi
Psykiatrisikin tietää, että ehkä et tule enää olemaan työkuntoinen.
He yrittävät vaan mahdollisimman pitkään saada sinut kuntoutumaan, tietenkin sinun parhaaksesi, mutta jos ei vieläkään, noin pitkän töistä poissaolon jälkeen suositella ammatillista kuntoutusta, alkaa heillä keinot olla vähissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364