EN SAA UNTA...

Anonyymi

Siis ei hel****i tätä ilmastonmuutosta! Ihan sairaan kuuma eikä sen takia saa nukuttua... Tuuletinta en haluaisi pitää yöllä auki koska kuluttaa sillä tavoin sähköä, ja häiritsisi varmaa vanhempaa se ääni... Ikkunaa en viitsi pitää auki, koska pelkään ja kokemusta on, että aamulla hämäkkejä ja sun muuta ötökkää voi löytyä. Täällä on lähellä myös ampiaisia todella paljon, ja tuntuu että päivisin muutenkin niitä saa hätystellä pois. Muutenkin on pari lemmikkiä, ja kokemusta on kun pari Patria hännästä on jouduttu menemään eläin lääkärille rutistaa, jne.

Eli apua miten sais unta? Oon väsynyt, mut en saa unta..?

6

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ota tryptofaania ja melatoniinia (ja avena sativaa)
      ohjeen mukaan

• Anonyymi

Minkä ihmeen takia ylläpito poisti viestin, joka on vanha ja sairaaloissakin käytössä oleva keino kuumuudesta kärsiville?
      Märkä puuvillalakana vedettynä peitoksi, kun alkaa nukkumaan viilentää nukkujan uneen.

Myös ikkunat voi laittaa auki ja niiden eteen märät lakanat roikkumaan niin tuloilma viilentää huonetta.

• Anonyymi

Ylläpito on automaatti, joka on ilmeisesti ohjelmoitu huonosti.

Minäkin kysyisin tuosta, onko totta että märät lakanat ikkunan eteen auttaa. En ole vielä kokeillut. Joku sanoi että myös tuulettimen eteen. Miten ne ripustetaan tuulettimen eteen, johonkin telineeseen vai, tuulettimeenhan ei kai voi mitään ripustaa. - ehkä kokeilen jo ensi yönä ikkunan eteen ripustamista.

Pelottaa tuo helle. En ole niitä ihmisiä jotka tykkäävät kuumasta. Kotona jo 25 astetta huoneilmaa yötäpäivää tekee ikävän olon, jopa masentaa, kun on koko ajan fyysisesti raskas ja paha olla.

Vali vali.

• Anonyymi

lisäksi, mulla on vain pieni 40 x 40 cm tuuletusikkuna. Sieltä tuppaa vaan kuumaa ilmaa yölläkin. Auttaako siihen märkä kangas eteen?

Eihän tässä ole vielä kestetty hellettä kuin pari päivää. Nyt jo meikäläinen hermoilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lisäksi, mulla on vain pieni 40 x 40 cm tuuletusikkuna. Sieltä tuppaa vaan kuumaa ilmaa yölläkin. Auttaako siihen märkä kangas eteen?

Eihän tässä ole vielä kestetty hellettä kuin pari päivää. Nyt jo meikäläinen hermoilee.

Pelkkiä tekosyitä siihen, ettei voi asuinhuonettaan viilentää. Hämähäkkejä ja ampiaisiakin heti tulossa ikkunasta sisään??????

• Anonyymi

Vihdoinkin Suomessa on kunnon kesät tomaatitkin kasvaa hyvin.Siirrettävä ilmastointilaite viilentää ja ikkunoihin saa verkon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe