Siis oikeasti, näistä saa lukea mutta eipä ole montaa kohdalle osunut. Ongelma lienee siinä, että en harrasta alan klubeja tms, mutta onko olemassa jotain omia deittipalstoja jne?
Mistä löytyy sub miehiä?
10
780
Vastaukset
- Anonyymi
en tiiä mitään semmosista ryhmistä mut sulle voin olla sub baby.. jos vain haluat (;
- Anonyymi
No pidän miehistä joo mutta en ole homo vaan NAINEN! Ja haluan sub miehen ;)
- Anonyymi
Täällä olisi sun oma sub mies Tampereella...
- Anonyymi
Nainen. Ota yhteyttä sub mieheen. tely66@outlook.com
47v savuton ja luotettava.
Pete - Anonyymi
Mistäpäin olet
- Anonyymi
Pks alueelta. Ota yhteyttä.
Pks alueelta. Ota yhteyttä. Petu46v
Täältä löytyisi
- Anonyymi
täältä löytyisi 28v sub mies pk seudulta:) nainen ota yhteyttä!
Täällä ainakin on yksi.
Todella vähän kokenut miesten kanssa, eikä mulla ole varustuksen koon kanssa kummoisia vaatimuksia. Se vain, ettei mulle yhdesti- tai kahdestilaukeava riitä.
Enkä pidä kovin karvaisista.
Postia voi lähettää:
nikki @ suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417