Siis oon mietiskelly nyt vähä aikaa sitä et tykkääkö pojat siitä et tytöt ajaa mopoilla( siis oikeilla mopoilla ei millään skootterilla)?
Ite täytän kohta 15 ja oon suunnitellu derbin hommaamista tai jonku saman kaltasen. Ja oon siis tyttö. Mietiskelin sitä et tuleeko pohat sitten vittuilee mulle ja tällästa koska en todellakaan oo mikään suosittu henkilö
Mp mopo tytöt
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä miten asiaan eri paikkakunnilla suhtaudutaan mut ainaki helsingis olis musta aika mahtavaa jos tyttö ajelis tälläsel enskamopedil :D en ainakaa ite pitäis outona tai epämiellyttävänä vaikka tosin helsingis tuo olis aika harvinaista. Vinkkinä se kaikille mopotytöille et mopedeitten kautta voisi olla aika helppoa tutustua poikiin, jos esim. Saman luokan pojilla on tälläsiä laitoksia. Voit vaikka kysyä että haluukko tulla ajaa tai kysyä mukamas apua jossain moottori asioissa.
Muuten varmaan kysyinsiki mun luokkalaisilta apua mut meen ens vuonna semmosrlle pienemmälle luokalle ja siellä ei oo yhtäkään poikaa. Ja eipä mulla poikia niinkään kaverina oo joten en viitti keltää mennä randomisti kysymään apua😂
Tykkäätkö ajaa ja haluisit pyörän? Jos vastasit kyllä, hommaat pyörän.
- Anonyymi
Nosiis ei ole mitään parempaa kun mopotytöt❤️❤️
- Anonyymi
Ylipäätään tytöt moottoriajoneuvot on hot yhdistelmä kaikin puolin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606