D-tox (löytöjä televisokanavilta)

Mjoo

Olen (niin pitkään kuin muistan) etsinyt intuitiivisesti kristallipallostani surkeinta elokuvaa ever, ja nyt ollaan TOdelLA lähellä.

Kliimaksi

(Hihitystä)

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

On kieltämättä outoa että etsin täydellisyyttä sen väärästä päästä.

Mitä järkeä?

(Hirn)

• Mjoo

Piernen tutkimusretken saldona huomasin että Stallone ei ole Bronxista, vaan Hell's Kitchenin kakaroita.

Siis Sylvester vietiin pissalle pentuna keskuspuistoon, jos viemärit eivät himassa vetäneet.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Piernen tutkimusretken saldona huomasin että Stallone ei ole Bronxista, vaan Hell's Kitchenin kakaroita.

Siis Sylvester vietiin pissalle pentuna keskuspuistoon, jos viemärit eivät himassa vetäneet.

(Hihitystä)

Ultimaten surkeuden äärimmäinen nurkkaus on paikka jossa kannattaa piipahtaa (toisten toimesta), sillä näkökulma laajenee ja todellisuus saa uusia muotoja - tai muodon.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Ultimaten surkeuden äärimmäinen nurkkaus on paikka jossa kannattaa piipahtaa (toisten toimesta), sillä näkökulma laajenee ja todellisuus saa uusia muotoja - tai muodon.

(Naurua)

Mjoo

Kyllä tässä on ihan pontti.

Mitä kammottavamman teoksen eteen joudut, sitä jumalaisemmiksi omat kykysi koet.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Kyllä tässä on ihan pontti.

Mitä kammottavamman teoksen eteen joudut, sitä jumalaisemmiksi omat kykysi koet.

(Naurua)

Siis pointti.

Pontista en osaa sanoa mitään.

(Reps)

• Funeau
        Funeau kirjoitti:

Siis pointti.

Pontista en osaa sanoa mitään.

(Reps)

Oikeastaan on kysymys siitä että kuinka kauan on mahdollista noin "yleensä" sietää tämänkaltaista shittiä?

Yrittääkö tämä elokuva väsyttää, innostaa vai lannistaa?

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Oikeastaan on kysymys siitä että kuinka kauan on mahdollista noin "yleensä" sietää tämänkaltaista shittiä?

Yrittääkö tämä elokuva väsyttää, innostaa vai lannistaa?

(hihitystä)

Kulttuurievolutiivinen pohjanoteeraus

Kun näen vielä yhden tätä huonomman elokuvan, niin olen saavuttanut sellaisen tason, joka on kuin peruskallio, ja josta ei ole enää tietä alaspäin, ja jonka vuoksi sille sen ominaisuuksien vuoksi on rakennettava kaikki tuleva.

(Naurua)

• Kuulostaa aika rasittavalta. Miten olisi tauko elokuvien katselusta.. Vain lepoa luonnossa ja mielikuvituksen vapaata assosiaatiota?
        🐅

(helpotuksen hyrinää)

• Funeau kirjoitti:

Kulttuurievolutiivinen pohjanoteeraus

Kun näen vielä yhden tätä huonomman elokuvan, niin olen saavuttanut sellaisen tason, joka on kuin peruskallio, ja josta ei ole enää tietä alaspäin, ja jonka vuoksi sille sen ominaisuuksien vuoksi on rakennettava kaikki tuleva.

(Naurua)

Mjoo

Siis ihminen on olento, joka sekä ajattelee että tuntee.

Hänellä on myös silmät.

Minne tämä ihminen on kadonnut?

https://www.youtube.com/watch?v=hAzzR2Uklok

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Siis ihminen on olento, joka sekä ajattelee että tuntee.

Hänellä on myös silmät.

Minne tämä ihminen on kadonnut?

https://www.youtube.com/watch?v=hAzzR2Uklok

Niin.... Minä en tiedä.
        Kun vastaat itse itsellesi niin sinulla on
        varmaan se vastaus.
        🐅

• Anonyymi

Mä kaipaan sitä entistä aikaa kun luin paljon kirjoja. Mun elämästä on mennyt viisi vuotta etten ole pystynyt keskittymään muuhun kuin runoihin tai aforismeihin.

Jotenkin elämä meni sekavaksi. Enkä ole vieläkään saanut siitä kunnollista otetta.
      Ihastuin ja rakastuin. Kaikesta meni holtti pois. Vielä jälkeenkin päin se tuntuu järjettömältä...

• Anonyymi
      • Anonyymi

En tiedä kelle tuon tarkoitit edellisistä.
        Katson jos joskus on aikaa.

• Anonyymi

Riitta on tuossa vielä aika kuuma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1679
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1339
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1051
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe