Meille tulossa Kastellin Skaala vesikatto päälle -asennusvaihtoehdolla. Miten kauan teillä on mennyt talon valmiiksi saamiseen? Tarkoitus tehdä itse lukuunottamatta sähkö- ja LVI-töitä.
Rakennusaikataulu
3
1320
Vastaukset
Meille tuli Lapplin paketti (kerrosala 175) 28.12. Kirvesmiehet Lapplin kautta tekivät talon puuvalmiiksi ja poistuivat tontilta 10.2. Muurari teki siinä kosteantilan väliseinät ja sähkäri ja Lvi tietysti omia töitään.
Pidimme talo esittelyn toukokuussa ja talo oli silloin täysin valmis ja kalustettu.
Emme edes koko aikaa rakentaneet vaan meni päiviä ettei raksalla käynyt kukaan. Molempien isät ja mieheni tekivät kaikki sisähommat, maalit, tapetit, lattiat. Laattamiehen palkkasimme ja hänen työnsä kesti pari viikkoa.- muurari
sähkäri ja putkari, loput teimme itse - kaikkinensa 10kk siitä kun aloitettiin väliseinien tekeminen. Paikalla minä, mies ja appi, illat ja vl tehtiin.
- petu
toivotaan että kastellin miehet pysyvät työmaallasi, että pääset aikatauluttamaan omia hommiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066832- 954271
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463516Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483402- 503309
- 1793304
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242819- 622280
- 412250
- 131714