Mus simmissi ei käynnisty originissa. kun yrittää käynnistää peliä siinä vaan lukee "Aktivointi vaasitaan" Vaihtoehtoina on "Aktivoi peli" ja "Etkö olekkaan (mun käyttäjänimi). Ongelma on siinä että kun painaa aktivoi peli niin se kysyy tuoteavainta js kun yrittää laittaa sitä tuoteavainta niin se sanoo "Tämä koodi on jo lunastettu" Ja kun mä olen ostanut tämän pelin jo ehkä kaksi vuotta aikaisemmin. Mulla nyt ei nyt olis ylimääräistä lattaa yhteen peliin.
The Sims 4 ei käynnisty!! APUAAA!!!!
1
428
Vastaukset
Ja unohdin että se pelaa nappi on harmaana originissa. vain pikakuvakkeesta tulee toi valikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854