Aarre Avustajat kokemuksia?

Anonyymi

Onko kenelläkään täällä kokemuksia Aarre Avustajien henkilökohtaisesta avusta? Olivat tänään henkilökohtaisen avun paraatissa (HAP) Helsingissä.

107

33091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella hyviä kokemuksia Turun seudulta. Tekevät mitä lupaavat ja saat itse päättää asioistasi juuri niin kuin haluat. Mukavia avustajia

• Anonyymi

Ihana kuulla! Turkulaisena avustajana voin todeta saman, todella hyvä kotimainen yritys

• Anonyymi

Hoitivat hyvän sijaisen todella nopeasti! Positiivinen kokemus siis

• Anonyymi

Kompataan! myös minulle

• Anonyymi

Maksavat avustajilleen lisät ja palkat tes:in mukaisesti joten avustajan kannalta hyvin toimiva yritys

• Peukutan! Nopeasti eri avustajia ja sai valita itse kenet halusin vakiorinkiini. Saa myös puhelimella kiinni kun tarvitsee. Heka

• Anonyymi

Minulle kertoivat että eivät todennäköisesti löydä heti avustajia sillä asun pienessä kunnassa, mutta onneksi kuitenkin löytyi ihana avustaja jo parin viikon etsinnän jälkeen. Tyytyväinen olen Aarre Avustajiin

• Anonyymi

Mahtavaa palvelua ja superkivoja avustajia! Olisi pitänyt vaihtaa Aarre Avustajille jo aiemmin, mutta kun ei tiennyt... Mielestäni paras toimija Helsingissä tällä hetkellä ja toivottavasti jatkavat samalla tavalla tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Palveluseteliin siirtyminen mietitytti ensin, mutta toimii. Omat avustajani säilyivät ja kaksi tuli lisää aarre avustajilta. Kiva kun saa tukea nyt joltain sairaspoissaoloissa eikä tarvitse omia suunnitelmia muuttaa.

• Anonyymi

En voisi olla tyytyväisempi!!! Parhaat avustajat, olisi pitönyt vaihtaa jo aikaisemmin... ovat aarre minulle :)

• Anonyymi

Hyvää palvelua!!

• Anonyymi

Parhaat avustajat mitä itselleni on tullut vastaan. Löysivät heidät myös aika nopeasti

• Anonyymi

Minulle löysivät 2ssa viikossa kokoringin mukavia avustajia jotka itse hyväksytin.

• Anonyymi

Onko totta.

• Anonyymi

Moikka, olen avustajana töissä Aarre Avustajilla ja vain positiivista palautetta :) joustavat tuntimäärät sopivat hyvin lähäriopiskelijalle

• Anonyymi

Omakohtaisen kokemuksen mukaan lupailevat liikoja ja eivät ole alan ammattilaisia vaan markkinointimiehiä. Minulle luvattiin taivaat ja maat, mutta loppujen lopuksi sopivaa avustajaa ei löytynytkään. En voi itse suositella heidän palveluitaan. Tämä muile varoituksen sanana.

• Anonyymi

Missä kunnassa näin tapahtui? Itse sain ensimmäiset avustajaehdokkaat heti kun soitin

• Anonyymi

Vaaditko liikaa?Onko sulla aina pula avustajasta?Juttu kiirii kyllä myös "hankalista" avustettavista hyvin nopsaan.

• Anonyymi

Juuri näin todellisuudessa tapahtuu. Nämä lukuisat ylistysviestit ovat tainneet itse kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaaditko liikaa?Onko sulla aina pula avustajasta?Juttu kiirii kyllä myös "hankalista" avustettavista hyvin nopsaan.

Tiedän tapauksen kun avustettava kulki avustajien kantapäillä koko ajan ja kukkapöytäkin piti sentin tarkkuudella olla samassa paikassa ,
        Sängyn peitto piti olla tapetin rajoihin soveltuva siis millimetri asettelua.
        Joka asiassa valitti joten , hän ei saanut sen jälkeen avustajia
        Tästä on muutama vuosi ja ihmistä ei enää ole. Niin että joskus om avustettavaksi todella rasittava. Silloin kannattaa tehdä itse jos ei luota toisiin.

• Anonyymi

Samaa mieltä ei toimi luvattu avustaja. Puolvuoyta ollu ilman. Jo FI avustajat tule ,kun sovitaan silti laskuttavat. Sijaista ei saa. Sanovat et järjestä ite avustaja. Ei ole heidän tietoja. Toimisto ei vastaa ym rikkovat. Tavaroita aiheuttaneet. Vaaratilanteita ym tapaturmia aiheuttaneet avustajat eikä mitään korvata tärkeetä käytöstä myös ollu. Ei osata perus juttuja tehdä tupakalla istuvat ja puhelimessa suurimman osan päivästä ovat sillon ,kun avustaja on käynyt. Ei niitä kiinnosta työn teko sanovat vammaiselle ihmiselle et tee ite. Valitukset ei johda mihkäön eikä vammais palvelua edes kiinnosta. Sanovat et on oma vika jos ei toimi yörkeetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ei toimi luvattu avustaja. Puolvuoyta ollu ilman. Jo FI avustajat tule ,kun sovitaan silti laskuttavat. Sijaista ei saa. Sanovat et järjestä ite avustaja. Ei ole heidän tietoja. Toimisto ei vastaa ym rikkovat. Tavaroita aiheuttaneet. Vaaratilanteita ym tapaturmia aiheuttaneet avustajat eikä mitään korvata tärkeetä käytöstä myös ollu. Ei osata perus juttuja tehdä tupakalla istuvat ja puhelimessa suurimman osan päivästä ovat sillon ,kun avustaja on käynyt. Ei niitä kiinnosta työn teko sanovat vammaiselle ihmiselle et tee ite. Valitukset ei johda mihkäön eikä vammais palvelua edes kiinnosta. Sanovat et on oma vika jos ei toimi yörkeetä

Espoossa ei toimi kunnolla

• Anonyymi

Hyviä kokemuksia Tampereelta

• Anonyymi

Samoja ajatuksia, en ollut ennen kuullut heistä mutta Petteri kertoikin että aloittivat Tampereella vasta jonkun aikaa sitten. Ensimmäinen avustajank ainakin erinomainen.

• Anonyymi

Petteri on loistava ja saa nauramaan :) nyt avustajia odotellaan, katsotaan toimiiko

• Anonyymi

Tampereella toimivat myös ja avustaja löytyi

• Anonyymi

Olen toiminut avustajana Helsingissä kahdelle asiakkaalle. Tunteja olen saanut tehdä ihan kivasti. palkka tullut ajallaan.

• Anonyymi

Uudessakaupungissa etsivät avustajia, laitoin hakemuksen. Katsotaan tärppääkö

• Anonyymi

Hyviä kokemuksia!

• Anonyymi

Koitetaan ja katsotaan miten toimii. Turussa

• Anonyymi

Hain paikkaa Hämeestä. Firma ei vaivautunut edes vastaamaan....

• Anonyymi

Etsin kauan avustajaa Helsingissä kun ei pystynyt luottamaan oikein keneenkään. Koitin sitten palveluseteliä ja sain Aarteen tiedot. Sain kaksi avustajaa joista valitsin omani ja olen tykännyt hänestä.

• Anonyymi

Vantaalla toimin avustajana Aarre Avustajissa. Ei valittamista

• Anonyymi

Aivan mahtavaa palvelua! Kauan odottelin avustajaa toiselta yritykseltä mutta sain Aarre Avustajilta kahden päivän jälkeen jo oman avustajan. Ei voi muuta kuin suositella.

• Anonyymi

Vantaalla toimii niin kuin pitääkin. Jos ei toimisi niin vaihtaisin.

• Anonyymi

On kyllä ollut aivan mahtava apu äidilleni. En voi kuvailla sitä helpotuksen määrää kun ei tarvitse jännittää tulee avustaja äidin luokse vai ei. Pari kertaa toki poissaoloja, mutta eikai sitä sairaana töihin tullakkaan.

• Anonyymi

Avustajani tulevat heiltä, myös maskit.

• Anonyymi

Avstajana toimin Aarteella. Toivon lisää asiakkaita niin saisi hieman enemmän työvuoroja.

• Anonyymi

Kiitos Aarre!

• Anonyymi

Onko kokemuksia työntekijöiltä kyseisestä yrityksestä? En ole tehnyt töitä aiemmin yritykselle avustajana vaan vain työnantajamallissa.

• Anonyymi

Kokemuksella voin sanoa, että töitä ainakin saat niin paljon kuin haluat. Ei ole valittamista. Aina saa esimiehen kiinni jos tarvetta ja voi itse vaikuttaa omiin asiakkuuksiin. En ole toiminut työnantajamallissa joten siihen en osaa verrata.

• Anonyymi

Olen avustajana kyseisessä yrityksessä ja en tiedä minkälainen sinun kokemuksesi on mutta ainakin omalla kohdalla asiakas on saanut aina valita haluaako minut avustajakseen ja jos ei kemiat kohtaa niin sitten minut esitellään toiselle asiakkaalle. Mielestäni ihan toimiva systeemi.

• Anonyymi

Nollatuntisopimuksia vain tarjoavat. Mainostavat itseään hyvänä työnantajana, mutta edes työterveyshuoltoa ei tää pulju tarjoa , kun vain työtapaturman sattuessa. Kierrän kaukaa kyseisen yrityksen.

• Anonyymi

Taitaa nollatuntisoppari olla aika yleinen tällä alalla. Saapahan valita milloin tekee töitä ja kenelle asiakkaalle niin ei tarvitse irtisanoutua heti jos jonkun asiakkaan kanssa ei tule toimeen. Teen töitä toiselle palveluntuottajalle ja ei meillä ainakaan se lakisääteinen työterveys mitään oikein kata paitsi juurikin jos jotain sattuu eli sekin vaikuttaa täysin alan asialta. Toki olisi kiva jos voisi mennä yksityiselle puolelle lääkäriin jos tarvii vaikka saikkulapun mutta taitaa olla aika harvinaista. Avustajan työ on onneksi mukavaa ja helppoa niin sitä jaksaa tehdä.

• Anonyymi

Paras avustaja firma

• Anonyymi

Testataan toimiiko, ei vielä kokemusta mutta jos saisi uuden avustajan

• Anonyymi

Saimme äidilleni palvelusetelin avustajapalveluun ja otimme yhteyttä Aarre Avustajiin. Äidilläni ei ollut aiemmin henkilökohtaista avustajaa, mutta nyt löysimme todella mukavan Jennin joka auttaa kun on tarvetta. Jennin on siis Aarre Avustajien avustaja eli täällä päin hyvä kokemus vaikka ei olekaan kokemusta muista palveluntuottajista.

• Anonyymi

Olen avustajana Aarre Avustajilla ja parissa muussa firmassa. Hyvin toimii ja töitä on.

• Anonyymi

Paljonko se tuntipalkka on? maksavatko km rahat kun menee toiseen paikkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntipalkka on alhaisin mitä avustajapalveluilla on. Periaatteessa en lähde alta siivoojanpalkan töitä tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntipalkka on alhaisin mitä avustajapalveluilla on. Periaatteessa en lähde alta siivoojanpalkan töitä tekemään.

Sama palkka kuin muuallakin. Minulla ilman kokemuksia 11,17€ tunnilta lisät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö arvosta siis siivoojan työtä? Ja niin paljon maksavat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alhainen palkka on ja kaikki vaikeasti hoidettavissa netissä, toki yhteyden koordinoijaan saa puhelimitse. Asiakkaita palvelusetelillä kai, eikä kaikilla mitään avustettavaa, olis kiva tehdä töitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät maksa kilometrejä.
        Onneksi alalla on myös parempia paikkoja joissa työntekijän viihtyvyyteen satsataan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en olisi saanut kokemuslisiä.
        Olisivat halunneet vanhainkodilla tekemäni tuntimäärän tietää. Olin vanhainkodilla 7 vuotta ja työtodistuksen toimitin.
        Melkoinen ihme sääntö, en huolinut paikkaa.
        Löysin paremman firman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alhainen palkka on ja kaikki vaikeasti hoidettavissa netissä, toki yhteyden koordinoijaan saa puhelimitse. Asiakkaita palvelusetelillä kai, eikä kaikilla mitään avustettavaa, olis kiva tehdä töitäkin.

Tämä!
        Päivät koostuvat lähinnä juttelusta, ruuan laitosta ja kävelemisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät maksa kilometrejä.
        Onneksi alalla on myös parempia paikkoja joissa työntekijän viihtyvyyteen satsataan

Kerro missä puljussa maksaisivat myös kilometrikorvaukset?
        Työpaikkailmoituksessa luki etten muka tarvisi omaa autoa mutta miten kummassa olisin sitte syrjäkylille päässyt...
        Mä kuvittelinkin harhaanjohtavan ilmoituksen perusteella että olisi ollut autoetu.
        Ei ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä minkälainen firma ja onko avustajat minkälaisia?
        Tässä firmassa missä nyt olen mainostaa itseään hyvänä !😡
        Mutta olen ollut yli 2 kk ilman avustajia ja nyt 26.3 tulee sitten 3 kk ei ole sieltä firmasta oltu edes yhteydessä minuun että mikä on avustaja tilanne.
        Olen muutaman kuukauden ollut heidän asiakaana ja tänä aikana ei minulla montaa työntekijää ole kyllä ollut.
        Olen todella tämmöisen firmaan pettynyt ja tekisi mieli levittää heidän huonoa palvelua eikä tämä eden ole ainut ongelma tässä firmassa.
        Otin yhteyttä aarre avustajiin ja huomenna tehdään alku kartoitus vaihdan firmaa ei tämä ainakaan voi huonompi olla😂
        Koska nyt ei tosiaan ollut avustajia ollenkaan!
        Minkä lainen tämä firma on?
        Onko avustajat sellaisia että haluaisi vain istua ja seurustella ja kun joutuu siivoamaan eli imurointi ja lattioiden pyyhintä ja kaupassa käynti ja kaupaan on matkaa noin 150 m suuntaansa niin tästä asiasta valitetaan minä olen hankala asiakas.
        Tässä kävi sellainen juttu että h.mies oli laittamassa oveen tiivisteitä ja avustja oli imuroimassa kun. Hän tuli no siinä kävi niin että Avustaja laittoi hetken päästä imurin kiini ja jutteli h.miehen kanssa että hänen lapsensa on ollut kesätöissä tässä ja tämä h.mieshän tiesi tämä lapsen abustja sammutti imurin ja jutteli ja jutteli odotin 5-10 min ja olis pitänyt vielä kaupassa keretä hänen käydä minun oli pakko sitten sanoa että mitäsiköhän jatkaa imitointia että kerkeät käymään kaupassa kun aika lopuu kohta ja minun on pakko saada jotakin ruokaa koska itse en pääse yksin kaupalle,
        Avustaja suuttui ja valitti siitä että olen hankala avustettava 😩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä minkälainen firma ja onko avustajat minkälaisia?
        Tässä firmassa missä nyt olen mainostaa itseään hyvänä !😡
        Mutta olen ollut yli 2 kk ilman avustajia ja nyt 26.3 tulee sitten 3 kk ei ole sieltä firmasta oltu edes yhteydessä minuun että mikä on avustaja tilanne.
        Olen muutaman kuukauden ollut heidän asiakaana ja tänä aikana ei minulla montaa työntekijää ole kyllä ollut.
        Olen todella tämmöisen firmaan pettynyt ja tekisi mieli levittää heidän huonoa palvelua eikä tämä eden ole ainut ongelma tässä firmassa.
        Otin yhteyttä aarre avustajiin ja huomenna tehdään alku kartoitus vaihdan firmaa ei tämä ainakaan voi huonompi olla😂
        Koska nyt ei tosiaan ollut avustajia ollenkaan!
        Minkä lainen tämä firma on?
        Onko avustajat sellaisia että haluaisi vain istua ja seurustella ja kun joutuu siivoamaan eli imurointi ja lattioiden pyyhintä ja kaupassa käynti ja kaupaan on matkaa noin 150 m suuntaansa niin tästä asiasta valitetaan minä olen hankala asiakas.
        Tässä kävi sellainen juttu että h.mies oli laittamassa oveen tiivisteitä ja avustja oli imuroimassa kun. Hän tuli no siinä kävi niin että Avustaja laittoi hetken päästä imurin kiini ja jutteli h.miehen kanssa että hänen lapsensa on ollut kesätöissä tässä ja tämä h.mieshän tiesi tämä lapsen abustja sammutti imurin ja jutteli ja jutteli odotin 5-10 min ja olis pitänyt vielä kaupassa keretä hänen käydä minun oli pakko sitten sanoa että mitäsiköhän jatkaa imitointia että kerkeät käymään kaupassa kun aika lopuu kohta ja minun on pakko saada jotakin ruokaa koska itse en pääse yksin kaupalle,
        Avustaja suuttui ja valitti siitä että olen hankala avustettava 😩

Kauheaa palvelua. Heitteillejättöä tuollainen toiminta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät maksa kilometrejä.

Mitä paikkoja oman kokemuksesi perusteella suosittelet? Kiinnostaa, koska haluisin tietää, mitkä palveluntuottajat ovat hyviä työnantajia ja haluisin kuulla kokemuksia nimenomaan hlökohtaisen avustajan näkökulmasta.

• Anonyymi

Hain avustajaa jonkin aikaa enkä löytänyt sopivaa. Parissa firmassa oli haut päällä. Nyt tuli Aarteelta mukavanoloinen avustaja ja aloitetaan hommat yhdessä. Toivottavasti toimii odotetulla tavalla!

• Anonyymi

Tarjak Onko kenelläkään kokemusta aarre avustajista lappeenrannan alueella ? Paljonko maksavat kilometrikorvausta per. Kilometri ?

• Anonyymi

Ei taida kuulua tällaiseen palveluun autolla ajo kun ei ole kotihoitoa. Itse käyn yhdellä asiakkaalla työvuoron aikana jolloin vain veorukseen voi huomioida työmatkat kuten muissakin töissä. Tosin se omavastuu on näissäkin verottajan suuntaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida kuulua tällaiseen palveluun autolla ajo kun ei ole kotihoitoa. Itse käyn yhdellä asiakkaalla työvuoron aikana jolloin vain veorukseen voi huomioida työmatkat kuten muissakin töissä. Tosin se omavastuu on näissäkin verottajan suuntaan..

Joo, ei jatkoon tämä työnantaja

• Anonyymi

Avustajana toimimisesta ihan hyvät kokemukset. Aika itsenäistä hommaa joten en tiedä missä voisi mennä vikaan.

• Anonyymi

Sukulaiseni Hartolassa on ollut tyytyväinen avustajaansa 🙃

• Anonyymi

Minun asiakkaani on ainut kunnassamme ja hän on oikein vaativa.
      Tee sitä, tee tätä.
      Hänellä on ulkovessa jota käyttää mielellään vaikka sisävessakin löytyy.
      Vielä ei ole tullut puheeksi mutta joudunko joskus tyhjentämään sen ulkovessan, onko siihen pakko suostua?
      Onko pakko alistua asiakkaan rivoihin puheisiin tyyliin kuvailuihin mitä hän haluaisi tehdä minulle ?
      Joskus hän tunnustelee minua jos joudun olemaan liian lähellä. Tarttuu lanteisiini ja kommenttia tulee.. yritti taas kokeilla rintojani mutta kivahdin en tullut tänne hipelöitäväksi ja heti veti kätensä pois. Parin päivän jälkeen aloittanee taas 🙄
      Tyyppi on sokea ja käyttää sitä tekosyynä tarkastellakseen millainen olen..

Kai minun on haeskeltava toisista firmoista töitä myös jotta voin ainakin vähentää tuntejani tuon luona. Ehkäpä hänet ohjataan sitten elämään turvallisemmalla etäisyydellä palveluihin.
      Tyyppi asuu nyt kaukana kaikesta.
      Huoli on mulla hänestä vaikka hän onkin niin rivo mies että inhottaa. 😑

• Anonyymi

Kerro tästä ihmeessä omalle koordinaattorillesi! He kyllä etsivät toisen asiakkaan jos alueella on ja varmasti puuttuvat tähän. Itselläni hieman lievempi tapaus kerran ja asiakas sai kovan puhuttelun eikä tarvinnut enää siellä käydä.

• Anonyymi

Kun luin noita ”kokemuksia” tämän ketjun alusta pitkän rimpsun, niin meni luotto koko Aarre avustajiin. Kuka oikeasti luulee, että tuollaiset itsekirjoitetut ylistysviestit menee kellekään läpi. Kertoo kyllä hyvin siitä millainen kulttuuri kyseisessä firmassa vallitsee.

• Anonyymi

Niin etteikö asiat saa olla koskaan hyvin vai? Tuskin missään täydellistä on. En sitä sano. Sinua houkuttelisi siis ennemmin huonot arviot saanut yritys?

• Anonyymi

Ei jatkoon tämä toimija.
        En voinut vaikuttaa hieman höppänän äitini avustaja valintaan.
        Se miesavustaja rikkoo sääntöjä kuljettaen äitiäni omalla autollaan enkä muutenkaan luota häneen.
        Aarteelta sanoivat että asiakas päättää, ei omainen 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jatkoon tämä toimija.
        En voinut vaikuttaa hieman höppänän äitini avustaja valintaan.
        Se miesavustaja rikkoo sääntöjä kuljettaen äitiäni omalla autollaan enkä muutenkaan luota häneen.
        Aarteelta sanoivat että asiakas päättää, ei omainen 🙄

Jos äitisi ei ole edunvalvonnan alainen eli siis on kykenevä huolehtimaan omista asioistaan, niin on totta että hän saa päättää. Miksi sinun pitäisi saada vaikuttaa asiaan? Eikö pääasia ole se, että äitisi on tyytyväinen avustajaansa? Miksi et muuten luota häneen?

• Anonyymi

Ihmeellistä tekstiä kyllä jotkut tänne kirjoittavat ilman että tietävät Aarteesta mitään. Olen ollut avustajana toista vuotta ja kaikki toimii ja ainakin omat asiakkaani ovat olleet todella tyytyväisiä. Sekä sijaisuuksia että vakkareita helsingissä

• Anonyymi

Laitan huomenna työpaikkahakemuksen Aarre Avustajille. Jos minut värvätään, niin katsotaan sitten miten homma toimii kouluttamattoman työntekijän silmin. Terveisin kouluttamaton työntekijä.

• Anonyymi

Itsellä kiikarissa sote-alan opinnot. Henkilökohtaista apua tarvitsee varmaan moni ihminen ja kaikilla tarve ei ole samanlainen. Olin joskus muinoin med groupilla ja mulle lykättiin liian vaikea hoidollinen asiakas. Emme puolin ja toisin halunneet jatkaa.

• Anonyymi

Avustajana olen kyllä ollut tyytyväinen Aarteeseen. Saan itse valita kenelle toimin avustajana. Palkka voisi olla korkeampi mutta sama palkka kaikissa firmoissa

• Anonyymi

Kyllä minulle merkitsee enemmän se, että tietää aina olevan töitä kuin pätkätyö paremmalla tuntipalkalla missä saattaa joutua odottelemaan töitä puoli vuotta. Minulle on ok saada n. 12 euroa tunti + mahdolliset lisät.

• Anonyymi

Helppy firma maksaa n. 1 e / tunnilta enemmän kuin TES.
        Kun saat kiitettävää palautetta 50 x saat 1 e/tunnilta bonuksen. Eli 2 e enemmän tunnilta kuin Aarteella.
        Kun Helpyllä saat asiakkaalta , omaisilta kiitettävää palautetta 150 x saat 3. ylimääräisen euron tunnilta.
        Olen ollut tyytyväinen Heppyyn työntekijänä.
        Sain ilmaisen inf. rokotuksen. Työterveys kuuluu Terveystaloon.
        Ehkä aloitan myös Aarteella, harmittaa " vain TES-palkka.

• Anonyymi

Ei ikinä tänne töihin, kusetus firma

• Anonyymi

Ei toimi täällä Kuopiossa ainakaan. Kovat on lupaukset, mutta monia päiviä on mennyt ilman avustajaa näiden helppoheikkien takia. Luvattiin kyllä maat ja taivaat kun vaan tulen heidän asiakkaaksi. En todellakaan suosittele! Ihmettelen syvästi näitä ns. positiivisia kirjoituksia kun itse yli vuoden katsoin tätä katastroffi meininkiä... ja lupaukset ei todellakaan pidä, mutta rahat kyllä pitävät!

• Anonyymi

Hyvä tietää tämä sillä on hyvä kuulla faktat kyseisestä *yrityksestä...*...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää tämä sillä on hyvä kuulla faktat kyseisestä *yrityksestä...*...

Kumpia faktoja uskot? Kehuja vai haukkuja? Eikö olisi viisaampi muodostaa oma mielipide kuin uskoa tuntemattomia ihmisiä?

• Anonyymi

Toimin avustajana kahdelle asiakkaalle Tampereella ja ihmettelen näitä viimeisiä viestejä. Olen itse kovin tyytyväinen ja aina on saanut apua kun on tarvinnut. Oma esimieheni vastaa aina kun hänelle soitan tai laitan viestiä. Kaikki asiakkaani ovat palvelusetelin kautta itse halunneet valita kyseisen yrityksen ja ymmärtääkseni saavat myös vaihtaa toiseen firmaan jos haluavat. Eli pysyvät asiakkaina vain koska pitävät Aarre Avustajista. Itse voin lämpimästi suositella ja tiedän että moni muukin avustaja ja asiakas suosittelee heitä avoimesti esimerkiksi facebookin henkilökohtaiset avustajat ryhmässä. Mielestäni hyvä palveluntuottaja.

• Anonyymi

Sain tosi hyvän avustajan. Hommat rullaa hyvin, ja aina, kun omat avustajat ei pääse, niin tulee korvaaja. Luotettavampaa palvelua kuin aiemmalla firmalla, ja avustajatkin yleensä parempia.

• Anonyymi

Olen tyytyväinen asiakas. Koordinaattorin saa useimmiten heti kiinni ja tuuraukset onnistuvat lyhyelläkin varoitusajalla. Avustajat tulevat lisäksi ajallaan ja tekevät työt ahkerasti ja huolella.

• Anonyymi

Kovin samansisältöisiä viestejä nämä positiiviset kokemukset. Taitaa firma mainostaa nyt itseään. En sitä sano, etteikö hyviä kokemuksia olisi, varmaan asiakas-avustaja ja paikkakuntakohtaista, mutta kyllä näissä "markkinointiviesteissä" haisee bisnes eikä mikään muu.

• Anonyymi

Jännästi monta kommenttia kirjoitettu samaan tyyliin esim. "avustajana toimin... avustajana olen... avustajani tulevat heiltä..." tai paikkakunta ensin "Tampereella... Uudessakaupungissa... Vantaalla..." Kaikki kehuja. Epätavallinen tapa kirjoittaa kommentti.

Varmaan sama kommentoija kirjoittanut ylistäviä kommentteja.

Tää taitaa olla yksi niistä firmoista, jotka laittaa työsopimukseen tekstin, nollatuntisopimus työntekijän toiveesta, niin ei tartte tarjota tunteja, vaikka olisikin kokoaikaisesti töitä tarjolla.

On aika sattumanvaraista, kenellä näissä isot avustajarekisterit keräävissä firmoissa tarjotaan töitä. Avustettavia kyllä palkataan, mutta vain suosikit saa työkeikat. Avustajan työt on aikamoinen villi länsi, kun avustettava voi olla millainen tahansa, ja hän saattaa koska vain haluta vaihtaa avustajaa mielivaltaisesti ihan vaikka vain huvikseen.

• Anonyymi

Turhaa vouhotusta. Eivät anna keikkoja vaikka kuinka pyytää.

• Anonyymi

Millä paikkakunnalla näin? Pk seudulla ainakin saa hommia niin paljon kun tykkää mutta itse haluan tehdä vain parilla vakiasiakkaalla ja joskus sijaisuuksia.

• Anonyymi

Tarjoavat vaan surkeita nollatuntisopimuksia työntekijöille. Ei työterveyttä, ja kaikki tehty muutenkin tosi vaikeaksi työntekijälle. Kiertäisin kysyisen firman kaukaa.

• Anonyymi

Mielestäni he ovat ystävällisiä, kysellään mielipiteitä ja ottavat ne huomioon. Minulla on ollut sama avustaja jo yli vuoden eikä ole ollut mitään ongelmia. Puhelimella saan toimistonhenkilön kiinni jos tarvetta.

• Anonyymi

Kotisivuilla mainostavat 100 % asiakastyytyväisyyttä. Kertonee firmasta tarpeeksi.

• Anonyymi

Aarreavustajilta olen saanut ehdotuksia avustettavista ja niihin liki kaikkiin olen laittanut s-postia lähettäneelle, että otan tämän työn vastaan. Mitään sen jälkeen ei ole kuulunut; ei s-postiin eikä puhelimitsekaan. Kaikki yhteystietoni olen antanut Aarreavustajille, mutta taitaa olla jonninjoutava lafka. Mitään yhteyden ottoa ei oman vastaukseni jälkeen ole tullut. Menee usko koko Aarreavustajiin ja heidän toimintaansa.

• Anonyymi

Avustajana toiminut jo kaksi vuotta eikä mitään ongelmia ole ollut. Sama asiakas ollut koko ajan joten en osaa sanoa olisiko helppoa löytää uusi asiakas jos tämä loppuisi.

• Anonyymi

Päällimmäiseksi on jäänyt kysymys kenelle erityisesti tuottaa hyötyä?

• Anonyymi

minkälaista työkuvaa aarre avustajana on edes, onks enemmänki vaa seuraa pitämistä ja kotiaskareissa auttamista vai kuuluko siihe yllätykseltä mitään hoiva juttuja

• Anonyymi

Olen ollut avustajana nyt pari vuotta kolmella eri asiakkaalla. Kahdella asiakkaalla tehtäviini kuului auttaminen kotona ruoanlaitossa, pyykeissä, siistimisessä yms. Välillä käydään yhdessä kaupassa tai muilla asioilla. Yhden asiakkaan kohdalla esimies kertoi, että asiakas tarvitsee apua muiden tehtävien lisäksi myös wc asioiden hoitamisessa ja sain itse päättää haluanko ottaa tällaisen asiakkaan. Itselleni täysin ok ja luontainen asia auttaa toista myös wc ssä. Kaikkien tehtävien osalta olen saanut hyvin ohjausta asiakkaalta sekä esimieheltä.

• Anonyymi

Asiakkaani kanssa käymme kaupassa yhdessä kerran tai kaksi viikossa ja sitten hieman autan siivoamisessa kun kädet ei toimi kunnolla. Ihan normaalia tavanomaista arkista hommaa joka luonnistuu varmaan keltä tahansa. Tosi mukava asiakas ja lähellä omaa kotiani joten ei voi valittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen ollut nyt pari vuotta töissä ja pelkkää hyvää sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe