Tappara on kauhee

joukkue

Ei voi mitään mut Tippuri on liigan järkyttävin tiimi. Rumat paidat, ruma halli, rumaa rouikkumista ja ruma Ojanen!

11

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stefan

järkyttävä joukkue:no se ehkä on totta
      rumat paidat: no mun mielestä ne siniset on hienot ja valkosetkin ihan hieno.
      Ruma halli:no mun mielestä se on yks hienompii halleja enny sano et se olis kuinenkaa hienoin....
      ruma ojanen:se on totta oikeesta RUMAT OJASET

• man-legally

TAPPARA ON KOVA JOUKKUE < JA 80-LUVULLA 1982.1984.1986.1987.1988 SE OLI KOVA < HOPEAA SE VOITTI 1981.1976.2001.2002.

• man-legally
        man-legally kirjoitti:

TAPPARA ON KOVA JOUKKUE < JA 80-LUVULLA 1982.1984.1986.1987.1988 SE OLI KOVA < HOPEAA SE VOITTI 1981.1976.2001.2002.

1978.

• ikuinen kirvesrintalaine

HAISTA PASKA ÄLÄ KUULE TUU HAUKKUUN IKINÄ SIIS IKINÄ ÄLYSIKKÖ ÄLÄ IKINÄ TUU HAUKKUUN ISO KASIA!!!!!!!!!! VITTU SE ON MAAILMAN KINGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 JA TAPPARAN KAPTEENI IKUISESTI VAIKKA SE JÄIS TÄNÄÄN ELÄKKEELLE JA RAIPE ON SEMMONEN HOMO ETTÄ KYLLÄ KOKO TAMPERE NAURAA EI PAHALLA *NAURAA* TAPPARA SUAMEN MESTARI 2005 2006 3007 7694786748 IKUINEN MESTARI!! meille faneille!!

• tappara on TERÄSTÄ

ei oo!!! hakamettä on maailman ihanin jäähalli!!! ja todellaki KAUNEIMMAT PAIDAT JA ISO 8 ELI OJANE ON AINA KINGI!! joten haluuks sä tulla sanoon ton joskus mulle?? vitun paska pää saatanan homo!!!!

• Anonyymi

Tappara on perästä toiset menee kaukaa edessä

• Anonyymi

Ilves tiputti tapparan pellet

• Anonyymi

Hpk voitti tapparan eilen

• Anonyymi

Missä lajissa? Jääpallossa?

• Anonyymi

Juice leskinenkin sano et tappara on huono

• Anonyymi

Varmaan ainut asia jossa Juice oli väärässä, vaikka niin huonohan se Tappara tänä vuonna olikin että pisti vituttamaan mut näköjään Ilveskään juuri sen parempi ollut vaikka olikin valovuoden edellä tällä kaudella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3874
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2795
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      386
      2107
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1909
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1791
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1677
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1307
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1220
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1151
    Aihe