mua täältä? ei täältä apua saa, ei ihmiset voi minua auttaa...vaan ongelmia saan täällä...ipbanni mulle
tehmies24v
apu on kyllä mahdollinen ja tiedän paikan missä se on, jumalan edessä mut sinne minulla ei ole pääsyä nyt
minkä tähden suomi24 ei bannaa
Anonyymi
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
nonii suomi24 ghoulit töihi ja ipbanni, olen vuosia terrorisoinu tätä kanavaa, pöö
tehmies24v - Anonyymi
Itselläni on monia pahoja päivi ja toivoisin että Jumala asettaisi päivän jolloin saisin avun tahi pääsin, ulos, pois vankilasta.
mutta ei, Jumala sen päättää,
joten olen havainnut että rukous, vaikka se ei maistu, nin hiljaa olo Jumalan edessä, ja
Raamatun luku, niin,
kyllä se siitä.
Jumala ilmestyy ajallaan ja se on vaikeaa odottaa.
Kuitenkin, odota ja lue Raamattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144