Korjaamo rikkoi auton osaa

Anonyymi

Moro
Eli mulla on opel astra h 1.6 ja parii kk sitten syyty vikavalo ja vikakoodi joka oli p017152 eli imusarjan egr kanavat pitäisi puhdistaa olin länsiautossä ja ne sanoi jos ne puhdistaa se maksaa 550-600euroa joka on mun mielestääni paljon sitten odotiin parii kk ja just 1.6.2019 olin Kumrokissä eli autofit Kaarinassä ja ne sanoi jos ne puhdistaa ne imusarjan egr kanavat plus se egr venttili se maksaa yhtenssä 350e joka on iha okay hinta aikaa oli varattu 13.6.2019 sitten seuravaa päivä eli 14.6.2019 säin soitto että imusarjan egr kanavat ei ollu tukossä mutta voi olla että se egr venttili pitäisi vaihdaa Plus että EGR venttiilin toinen pultti oli umpi jumissa ja meni poikki
irrottaessa. Tämä tuotti suuria ongelmia irrottaessa EGR venttiiliä, kun
venttiiliä ei saa pois paikaltaan.

Termostaattikotelon ja EGR venttiilin väliset putket vaurioitui, kun
EGR:n katkennutta pulttia piti leikata, että työssä voi päästä eteen päin. Eli kaikki menni paskaan olin siellä mitä tehdään seuravaksi korjaamo pitäisi maksaa ne osaat ku ne on rikkonut ne ja osien arvo oli 600-800euroa tosi kallis osaat tuo mekkaniko oli tyhmää itte en halua maksaa nuo ku se mekanikko on rikkonut ne ku tuosin heille mun auto osat oli hyviä eli mun kysymys on mitä mulla on oikeus että tehdään seuravaksi?

6

1779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkästä kirjoituksestasi huolimatta ei oikein pääse perille, kuka rikkoi
      ja miten. Miten vanhasta autosta on kysymys?
      Merkkikorjaamo saanee kokemukseensa perustuen jumiutuneetkin
      mutterit auki ilman että mitään muuta menee rikki.
      Näin ollen pikkukorjaamoille ei kannata antaa kovin vaikeita töitä tehtäväksi.
      .

• Anonyymi

Kurja tapaus mutta kannattaisiko kirjoituksesi laittaa HENKILÖAUTOJEN korjausta ja huoltoa käsittelevälle palstalle kuitenkin? Tällä palstalla on tarkoitus keskustella KUORMA-AUTOJEN korjausta ja huoltoa.

• Anonyymi

Oletko koskaan kuullut pisteistä ja pilkuista kirjoittamisen yhteydessä? Entä isoista alkukirjaimista? Millaisia arvosanoja sait koulussa äidinkielen kokeissa ja todistuksissa?

• Anonyymi

Opel ei ole enään POP!

• Anonyymi

Hitto te ootte kyl pellei, äiä yrittää kertoo syviä tapausta ja te vaan pilkotte. Ei ihme et saatte joka nurkasta turpaa!

• Anonyymi

Oisit vieny mamubiilis merkkihuoltoon

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3116
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      390
      2201
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1929
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1881
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1777
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1397
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1250
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1211
    Aihe