Kokemuksia ja mielippiteitänne Tulikivi Oy uuneista.

Anonyymi

Alkoi itsellä alkoi tuntua, että heidän onkohan tuote jota suunnittelemme käyttöömme liian tehokas tai ainakin liian arvokas.

Kuulisin mielelläni vielä kokemuksianne kokonaisuudesta ja alihankkijoiden (asennuksen ja muurauksen ) laadusta. Toimitusajan luotettavuus.

8

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomirakentaa.fi on tutkinut eri takkavalmistajia. 2017 tulisijan taloonsa hankkineet omakotirakentajat kertovat valintojaan, mielipiteitään ja kokemuksiaan. Tutkimustiedon pohjalta on haluttu kertoa, missä eri merkit ovat vahvoja suhteessa muihin merkkeihin. Asiakkaat arvostavat Tulikiven erinomaiseksi tyytyväisyydessä myyjään, toimitukseen ja valmistajaan, joissa kaikissa kolmessa Tulikivi saa korkeimman arvosanan.

• Anonyymi

Tässä on näemmä palstan aktivoinnin lisäksi kyseessä Tulikiven mainostaminen
      Säälittävää!

• Anonyymi

näyttää tosiaan mainostaja tuleen palstalle, mutta se ei ainakaan minun tarkoitus ollut. Olen aloittaja.

Toivon puolueettomia arvioita tuotteista.

• Anonyymi

Miellellään kuulisin kokemuksia suoraan yksityisiltä henkilöiltä jotka ovat valinneet tai jättäneet valitsematta Tulikiven tuotteen. En toimittajan edustajalta tai mistään tutkimuksesta joka ei välttämättä palvelu minun tarpeita

Kokemukset:
      1. Kokemuksia tuotteista tai kilpailevista tuotteista?
      1.1 miksi valita
      1.2 Miksi ei
      2. Toimitusajan pitävyys
      3. Alihankkijan laatu ja toiminta! (asennus, muuraus tms.)

Lisäksi kiinnostaa minkälaisia muurareita käyttävät Keski-Suomessa, Pirkanmaan tai Päijät-Hämeessä tai yleensä sillä suuntaa tuliko muurari rakennusliikkeestä vai mediatalosta?

• Anonyymi

Kertokaa te muut faktaa, maksettu puheenvuorohan jo kuultiinkin!

• Anonyymi

Tulikivi OY eräs alihankkija Lightbox Media Oy , mitä ajatuksia tuo herättää?
      Olemme aikeissa hankkia puulämmitteinen uuni. Minua kummastuttaa kun alihankkija "uunimestarina" on joku media-alan yritys, vaikka tehtävänä on lähinnä uunin muuraus. Tulikivestä ei asiaa kerrottu mutta kun "asentaja uunimestari" soitti selvitin numeron ja jäljet mikä johti yritykseen Lightbox Media Oy . Mitä mieltä olette, miksi näin! Harkitsen tarkkaan hankintaa ko. " media" muurauksen vuoksi

• Anonyymi

Minua kummastuttaa monien kommenttien hoono soomi mallia "Olemme aikeissa hankkia puulämmitteinen uuni"
      Mitä mieltä olette, miksi näin ?

• Anonyymi

Mitä mieltä olette koska tulee seuraava Tulikivi aloitus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe