TM ei kehu Toyota C-HR:ää 60.000 km:n kestotestissä

Anonyymi

KESTOTESTISSÄ TODETTUA:

- näkyvyys ulos rajallinen, taakse näkyy huonosti ja edessäkin on ahdas tuntuma, etunurkkien hahmottaminen varsinkin pienemmille kuljettajille hankalaa

-kokonaisuus on hiukan pienen oloinen suuremmile kuljettajille. etumatkustajan istuin on turhan korkealla ja pyyhkimättä jäävä osa tuulilasia jää ikävästi suoraan näkökenttään

-takapenkillä näkyvyys ulos on pahasti rajoittunut

-maantiellä auto on levoton, korkea kori on herkkä sivutuulelle ja auto löytää urat ja kallistukset etenkin talvirenkailla.Talverlla häiritsee myös keskialueen heikko ohjaustunto. ajo-ominaisuudet eivät ole auton vahvin puoli maantiellä.

-kaistavahti pitää auton hyvin viivojen välissä mutta korjaukset eivät ole kovin hienovaraisia

-matkustusmukavuutta häiritsee melu, erityisesti korostuvat rengasmelu ja tuulensuhinat kovemmissa nopeuksissa

-lähivaloteho on hyvä, mutta kaukovaloilla tielle kohdistuu varsin niukasti valoa

-kaukovalojen vaihtoautomatiikassa esiintyi vaihtelevasti viiveitä ja haparointia sekä turhaa herkkyyttä punaisille takavaloille

-matkustamossa lämpöä ei riitä kovin tasaisesti

- automaatti-ilmastointia joutuu säätämään käsin turhan usein, tuulilasikin huurtuu turhan helposti joten suuntausta joutuu välillä käyttämään käsin

-tiheästä huoltovälistä johtuen kustannukset ovat keskimääräistä korkeammat

-tankkaaminen on haastavaa, tankki jää helposti vajaaksi

- maalipinta on herkän oloinen vaurioille

- ovien karmit keräävät paljon likaa tiivistyksestä huolimatta, lahkeet likaantuvat helposti kyytiin noustessa

- takaluukun kaasujousien teho alkaa pakkasessa olla hilkuilla

- tuulilasissa poikkeuksellisen paljon pieniä kiveniskemiä ja pinta näyttää kevyesti hiekkapuhalletulta

- ajovalojen umpioissa on tulilasin tapaan koloja ja samentumia sekä pieniä lumiharjan jättämiä naarmuja

- sisätilojen pintoja ja materiaaleja ei ole helppo pitää puhtaana, sillä monet muoveista keräävät pölyä ja ne ovat muotonsa puolesta hankalasti puhdistettavia

Jos lukee värilasien kanssa, niin voihan tekstin tulkita kehuiksi. . .

70

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tm taitaa ollakin ainoa lehti joka Toyotasta tohtii kirjoittaa niinkuin asiat todellisuudessa on ei mitään ...kaunisteluja niinkuin eräät lehdet kirjoittelee..hyvä että vielä sentään yksi lehti johon voi vielä luottaa...ei rahalla siloiteltuja testejä..hyvä näin...siksipä TM onkin ainoa lehti jota on luettu jo kauan.

      • Anonyymi

        Keskinkertaisesta ruostemagneetista on markkinoinnin keinoin tehty haluttava täällä Euroopan takametsissä.


    • Anonyymi

      Onhan tuo C-HR muutenkin ihan käsittämätön auto. Ei mitään järkevää fukntiota mihinkään, ainoastaan erilainen Toyota joka poikkeaa entisestä pappalookista ja nyt vaarit luulevat näyttävänsä nuorekkailta uuden kauhistuksen ratissa, no ei näytä kuin naurettavalta.

      • Anonyymi

        Olet Pentti näköjään täyttänyt tämänkin keskustelun omilla oksennuksillasi aina aloitusta myöten. Eikö sellainen olekin aika noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Pentti näköjään täyttänyt tämänkin keskustelun omilla oksennuksillasi aina aloitusta myöten. Eikö sellainen olekin aika noloa.

        Jep. Näitä kahta lukuunottamatta kaikki kommentit saman trollin koneelta kotoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Näitä kahta lukuunottamatta kaikki kommentit saman trollin koneelta kotoisin.

        Itselleen kun vastailee, saa mieleisiään vastauksia, vaikka ne olisi kuinka älyttömiä tahansa. Vai mikä ZKODA? Olisit voinut odottaa hieman pitempään kuin 2 minuuttia ennen kuin vastaat itsellesi!


      • Anonyymi

        > Onhan tuo C-HR muutenkin ihan käsittämätön auto.

        Ei suinkaan. VHS-kopioauto haluaisi kopioida datsun kasvaimen menestysreseptin!

        Datsunkin teki taannoin tylsiä autoja, joita vain "toinen jalka haudassa" papat osti. Sitten pistivät paaliin sekä pappa-Almeran että pappa-Primeran ja tilalle nuorekas kasvain. Se kelpaa 6-kymppisten lisäksi myös 5-kymppisille, joten myynti kasvoi huimasti.

        Tollolootalla on jo toinen yritys vetämässä. "Nuorisoauto" Upro Cruiseri teki ihan täyden mahalaskun. Nyt yritetään uudelleen eikä enää oteta riskiä - on lainattu ihan tosissaan sekä Datsunilta että Hondalta. Enää ei voi mennä vikaan?

        Tavallaan tolloloota on palannut juurilleen, kopioimaan muita. Tosin nyt kopioivat länsiautojen sijaan muita itäautoja. Perässähiihtäjän maine on ansaittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Onhan tuo C-HR muutenkin ihan käsittämätön auto.

        Ei suinkaan. VHS-kopioauto haluaisi kopioida datsun kasvaimen menestysreseptin!

        Datsunkin teki taannoin tylsiä autoja, joita vain "toinen jalka haudassa" papat osti. Sitten pistivät paaliin sekä pappa-Almeran että pappa-Primeran ja tilalle nuorekas kasvain. Se kelpaa 6-kymppisten lisäksi myös 5-kymppisille, joten myynti kasvoi huimasti.

        Tollolootalla on jo toinen yritys vetämässä. "Nuorisoauto" Upro Cruiseri teki ihan täyden mahalaskun. Nyt yritetään uudelleen eikä enää oteta riskiä - on lainattu ihan tosissaan sekä Datsunilta että Hondalta. Enää ei voi mennä vikaan?

        Tavallaan tolloloota on palannut juurilleen, kopioimaan muita. Tosin nyt kopioivat länsiautojen sijaan muita itäautoja. Perässähiihtäjän maine on ansaittu.

        Mitä kopioitu Hondalta? Honda HR-V on luokkansa paras auto tiloiltaan ja muunneltavuudeltaan. Vastaavia ominaisuuksia ei muilla merkeillä ole. Lisäksi Toyotaa luotettavampi ja paremmat ajo-ominaisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Pentti näköjään täyttänyt tämänkin keskustelun omilla oksennuksillasi aina aloitusta myöten. Eikö sellainen olekin aika noloa.

        Kyllä tuo pentittely on aika noloa – asiallisen Tojo-keskustelun keskellä.


    • Anonyymi

      Ei mitään ruostevaurioitq vaikka jo 60 000 takana? Toyota on parantanut tosissaan. Ennen on kestotestin loppuun menessä ollut maali puhki jostain paikastq ja galvanoimaton pelti paljaana.

      • Anonyymi

        Eikö raportoitu ruosteesta lainkaan? Sitten ei taidettu paljon ajella talvella.


      • Anonyymi

        TM kestotestin mukaan tukivarret paksussa ruosteessa ja alkavaa ruostumista muuallakin. Ruostesuojaus on olematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TM kestotestin mukaan tukivarret paksussa ruosteessa ja alkavaa ruostumista muuallakin. Ruostesuojaus on olematon.

        Toyotan kuuluu olla meluisa ja ruosteinen.


    • Anonyymi

      Autonakin pelkästään jo valmiiksi kolaroidun näköinen.

      • Anonyymi

        Kannattaisi olla rehellinen ja tehdä valmiiksi ruostuneen näköiseksi.


    • Anonyymi

      60 000 km ei ole Toyotalle mikään kestotesti. Ainoastaan koeajolenkki! Jotkut automallithan joutuvat käymään korjattavana jo tuonkin matkan aikana.

      • Anonyymi

        Juu, Yaris oli AuroBildin kestotestin jälkeen älyttömässä ruosteessa, jarrukilvet puhki ja sähköliittimistä oli ruoste syönyt metallikuoret pois kokonaan.
        Toyotalla 500km ajo on jo kestotesti kuskille ja hänen selälleen ja kuulolleen.


      • Anonyymi

        Joo ja silti jo nuin paljon puutteita ja vikoja tuolla alkulenkillä.


    • Anonyymi

      Toyotaa ollaan aina perusteltu järkihankintana, mutta tuota mallia ei voi perustella sitten millään järkisyyllä. No taitaa olla fakta niin, ettei Toyotaa pysty enää muutenkaan perustelemaan järkisyihin perustuen jos ottaa huomioon auton nykyhetkisen laadun, ja ominaisuudet.

      • Anonyymi

        Maalipinta ei myöskään ole riittävä estämään ruostetta pohjassa.


      • Anonyymi

        Onhan Toyota C-HR auto Skoda Karoqiin verrattuna. Toyota on kuuluisa viattomuudestaan, kestävyydestään ja pitkäikäinen. C-HR:n ajo-ominaisuudet on huippuluokkaa tuossa luokassa samoin ergonomia. Se on myös sangen hiljainen ja pienikulutuksellinen. Muotoilultaan nuorekas ja kaunis. Skoda Karoq on kuin kultaiselta 60-luvulta Kaikessa sen 50v jäljessä Toyotaa ja varmaan yksi ruminmista autoista kautta aikojen.


    • Anonyymi

      Toyotan maalipinta ei todellakaan ole hyvää kestoltaan. Hipaisuja ja hankauksia pitää varoa, sillä pienikin tahaton takinliepeen kosketus tuottaa heti jäljen. Tämä Avensiksesta koettua omakohtaisesti.

      • Anonyymi

        Maalipinnan heikkous tulkitaan aina käyttäjän syyksi Toyotalla.


    • Anonyymi

      TM tekstistä... Toyota C-HR on särmikäs katumaasturi ja erottuu muotoilullaan massasta. Ulkokuori on kaukana totutusta Toyotasta, mutta sisäisiltä ominaisuuksiltaan auto kohtaa odotukset tyylin ja luotettavuuden osalta. 60 000 kilometrin matka ei tuonut mukanaan teknisiä yllätyksiä.

      • Anonyymi

        Voimakas ruostuminen ja muut omituisuudet ei kuulu teknisiin yllätyksiin ne on vakiona...valitettavasti.


      • Anonyymi

        Joko Focuksen ovipellit on vaihdettu, entä takaluukku?


      • Anonyymi

        Teron viimeinen oljenkorsi käyttöön ja harhautusyritys, mutta ei onnistunut tälläkään kertaa,
        Toyota on se ruostuvin auto, jopa 22tkm ajettu Yaris pahassa ruosteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko Focuksen ovipellit on vaihdettu, entä takaluukku?

        Focuksen ovipeltien ruostuminen ei mitenkään vaikuta Toyotan ruostumiseenj.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Focuksen ovipeltien ruostuminen ei mitenkään vaikuta Toyotan ruostumiseenj.

        Kenties ruoste Focuksen ovipelteihin on tarttunut vieressä mätänevästä Toyotasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teron viimeinen oljenkorsi käyttöön ja harhautusyritys, mutta ei onnistunut tälläkään kertaa,
        Toyota on se ruostuvin auto, jopa 22tkm ajettu Yaris pahassa ruosteessa.

        Toyota on erittäin hyvin suunniteltu tuote - se kestää suunnitellun 5 vuotta ongelmitta ja sitten se ruostuu pois.


    • Anonyymi

      Käsittämättömän surkea auto tuo C-HR tojo. Ruostuvatkin vielä ennätys vauhtia ja pärjää meluisiman auton kilvassa hienosti.

    • Anonyymi

      Pelkästään Upea muotoilukin jo saa kommariskodailijan otsasuonet pullistumaan niinkuin mossemiehellä aikoinaan kun naapuri tyylikkään toyotan meni ostamaan. Kaikenlaiset vaarihöpinät vaan kertoo paniikin tasosta ja kommarihäpeästä.

      • Anonyymi

        Nythän se tero vitsin paiskasi.


    • Anonyymi

      Kyllä on skootan ulkonäkö kuin vanhassa mossessa vaikka vertaisi mihin tahansa nykytoyotaan. Skoota vaan on laatikko ja neljä pyörää. Kovaääninen kansanauto idästä niin kuin toimittajat ovat sanoneet. Uskottavahan tuo on kun ammatti-ihmiset ovat sen todenneet. Chr näyttää päivä päivältä vaan aina upeammalta ja kääntää katseita. Kyllä kateus pitää ansaita. Ei ole ensimmäinen kerta kun toyota on räväyttänyt. Skodalta en muista että olisi tullut muuta kuin tylsiä laatikoita. Ei kerrassaan mitään särmää. Farkkuoktaaviakin kuin länsiauto suoraan 80-luvulta.

      • Anonyymi

        Tuo Toyotan Pokemon on melkoinen hirvitys ja sekasikiö.
        Octavia on sentään tyylikäs ja muotoilu kestää aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Toyotan Pokemon on melkoinen hirvitys ja sekasikiö.
        Octavia on sentään tyylikäs ja muotoilu kestää aikaa.

        Octavia on tuskin erityisen tyylikäs, mutta ei sentään mikään japsipokemon.


      • Anonyymi

        Milloin viimeksi Tojo räväytti positiivisesti ?


      • Anonyymi

        Se Subarun tekemä GT oli ihan nätti, vaikka olikin tuhnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi Tojo räväytti positiivisesti ?

        Toyota laittoi pari räväkkää mallia myyntiin pari vuotta sitten; toinen oli Subarun tekemä, toinen BMW:n.


    • Anonyymi

      "Skoda tyylikäs"??? Heh

      • Anonyymi

        Kyllä, jopa palkittu muotoilustaan.


    • Anonyymi

      Järkyttävää paskaa Toyota pukkaa ja vielä rumia kuin petolinnun ryppyreikä.

      • En uskalla itsekään mennä enää peilin eteen. Katsokaa Facebookista, millainen komistus meikäpoika on.


    • Anonyymi

      Olisi kyllä ihan asiallinen ajoneuvo jos siihen saisi nelivedon ja moottorin.

      • Anonyymi

        Ahdas möhkö Pokemon, ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdas möhkö Pokemon, ei jatkoon.

        Ruma, turha, meluisa, ruostuu. Ei kiitos.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi Toyotan epäonnistuneimmista malleista. Neliveto ei riitä pelastamaan muuten kammottavaa kokonaisuutta.

        Makuasia. Jotkut ei kelpuuta Skodaa mistään hinnasta. Syy on sama. Ulkonäön lisäksi kammottava maine. Mitä hyvää siinä voi joku nähdä. Ei koskaan ainakaan Skodaa. Rahattoman valinta. Toyotan vois ottaa, jos muita ei olisi tarjolla. Mutta mieluiten jalkaisin kuin Skodalla.

        Siksi on eri merkkejä ja malleja. Jokaiselle löytyy lopulta se oikea.


    • Anonyymi

      Mun ceehooärrä kulkee 4,4 litralla sata kilsaa, ja jos peräkärry mukana niin sitten 4,8.

      • Anonyymi

        Herää unestasi ja uskostasi hörhö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää unestasi ja uskostasi hörhö.

        Vaikuttaa aika syvältä tojopsykoosilta.


    • Anonyymi

      Niin, mutta kun se ei ole niin antiikkisen ja jälkeen jääneen näköinen kuin skoda niin harmittaahan se.

      • Anonyymi

        No ei se paljon skeidaa kummempi ole.


    • Anonyymi

      "tiheästä huoltovälistä johtuen kustannukset ovat keskimääräistä korkeammat"

      Järkiostosko?

      • Anonyymi

        Karmeannäköinen rupisammakon jäljennös.


      • Anonyymi

        Kyllä se sinulle näyttää olevan normaalia.


      • Anonyymi

        Sinäkö taas täällä teroilemassa? Lähteekö kohta penttivaihde silmään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karmeannäköinen rupisammakon jäljennös.

        Tämä on klassikko; Pokemo Tojo näyttää aina vain hullunkurisemmalta maalli-iän karttuessa.


    • Anonyymi

      Oli siinä autossa klappia myös ratin ja selkänojan välissäkin...

      • Anonyymi

        Korvien välissä täytyy olla jotakin isoa vikaa, jos tuollaisen ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvien välissä täytyy olla jotakin isoa vikaa, jos tuollaisen ostaa.

        Onko sulla kasetti vouvaamassa!


    • Anonyymi

      Toi ota kun et muuta saa.

    • Anonyymi

      Kovin on kehnoa Toyotan auton laatu ja ominaisuudet.

      • Anonyymi

        ""Mun ceehooärrä kulkee 4,4 litralla sata kilsaa, ja jos peräkärry mukana niin sitten 4,8."
        4.4 menee minullakin vaikka mummikin on kyydissä. Kärryn kanssa en ole vielä mitannut.
        Kyllä saman kokoiset skodaset ja vilppivaagenit näyttävät jo historian jäänteiltä niinkuin aina yleensäkin ovat mummo-ankka-ja mikkihiiriauton näköisiä. Katseita kyllä kääntää kylillä ceehooärrällä sompaillessa. Helpommaksi ajaminen ei enää voi tulla. Adaptiivinen vakkari ja kaistavahti todellakin toimii mallikkaasti niinkuin yleensä kaikki muukin jonka Toyota on rkentanut. Ei sitä muuten koko mailman ykköseksi pääsisikään!


    • Anonyymi

      Tyypillinen kertakäyttöauto.

    • Anonyymi

      CHR on eläkepappojen ja pulskien tätien suosiossa, markettien pihoilla sen näkee. Omassa kerrostalossani asuu vaivainen mies joka laahustaa vaikeasti kävellen, eläkepappa, ja alla kiiltävästi pidetty tummanharmaa CHR. Papalla aivan kiillottomaksi kuluneet lintat nahkakengät jalassa ja ylikokoinen tuulipuku sekä lippis, tyypillinen tojokuski. CHR on Corollaa korkeampi ja siksi vaivaisten ja pulskien eläkeläisten ja läskien keski-ikäisten matalasti koulutettujen naisten suosiossa.

      • Anonyymi

        Onhan se hiukan wanna be SUV mutta kuitenkin siitä kaukana. Pelkkä etuveto, ponneton mylly ja helkkarin meluista. Oli kuitenkin Toyota petrannut paljon ajettavuuttaan mutta paska vieläkin.
        No siitä hyvä jatkaa kehittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hiukan wanna be SUV mutta kuitenkin siitä kaukana. Pelkkä etuveto, ponneton mylly ja helkkarin meluista. Oli kuitenkin Toyota petrannut paljon ajettavuuttaan mutta paska vieläkin.
        No siitä hyvä jatkaa kehittelyä.

        Kuitenkin luokkansa paras.


    • Anonyymi

      Täyttä paskaa koko testi......ei kestä koko lotja tuota kilometri määrää....ei millään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En voi jutella kanssasi

      tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

      Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

      Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

      Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

      Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

      Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

      Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

      Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

      Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

      Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe