työkaverionhyvä

Anonyymi

tympäsee se kun tämä ihminen osaa niin hyvin ottaa puheeksi asiat työpaikalla ja sitä kuunnellaan. minä haluaisin kans oppia ottamaan puheeksi oleelliset asiat.
olen tosin ollu,t vähempi mitä hän siinä työpaikassa. aloitin aikaisemmin, mutta hän on ollut enemmäb töissä- itse olen ollut opiskelijana. olen kateellinen siitä kun se saattaa asaada vakkarityöpaikan. kuluttunut paljon minun hermoja. haluan niin tulla paremmaksi kuin se, mutta tiedän ,että atk taidot eivät koskaan riitä. siksi se saattaa saada paikan. siksi.. haluan kehittyä paremmaksi työntekijäksi. mikähän voisi olla.

2

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

on niin kauhiaa kun se on ostanut jo talon sen miehen kanssa. sen työpaikan ansioista missä se on. olen niin kateellinen. se on niin ärsyttävä tyyppi, en voi muuta kyllä sanoa.irti halua. vihaan olla kateellinen. vihaan kateutta ja nyt oln itse kateuden kourissa. mutta minkäs teet. on kauhiaa, on kauhiaa.sen talosta ja siitä sen käytöksestäkin olen kateellinen. haluaisin, että se lähtisi pois työpaikalta, mutta ei. hakee vakipaikkaa. sellaista se hakee. ällöttää niin kovasti. ällöttää ällöttää ällöttää ällöttää suuresti. saan olla ärsyntynyt siihen typyppiin,pitää nyt sietää kateutta ja

• Anonyymi

joo. eihän se auta kin sietää ja harjoitella ottaa epäkohtia esiin työpaikalla. keskittyä työhön ja parhaansa tehdä... oikein inhotti eilen kun se taas loisti ja muut kuunteli sitä. on sekin vihainen välillä. kuin ei sietäisi minua. taidetaan olla molemmat kateellisia toisillemme. mutta en voi tälle kateudelle mitään. haluan alkaa vapaapäivän viettoon nyt ja päästä irti koko asiasta. olen tosi ahkera. pitkiä työputkia takana:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948