Tässä olisi keskusteltavaa ja porukka makaa!
Kyllä on semmosia onnensa ohi nukkujia...
Kaikki kesäyöt teiltä tärvääntyy.
Maatkaa sitte juhannuksenakin.
Sänkyyn vaan klo 19.
Minkä ihmeen takia te nukutte?
40
<50
Vastaukset
Aina saa olla yksin.
Ihan kuin kukaan ei kuulisi marinaa...
Kelle minä marisen jos en teille..Tulee pitkä yö..
Mitähän sitä..
Tajuaisitte ettei Kymmenen uutiset ole mikään rajapyykki.
Ihan kuin olisin eläkeläiskerhossa.Joo, ei teistä oo nyt mihinkään..
Jos ois yleisnumero, herättäisin sillä teidät kaikki. Rinring.Aamulla älkää mesoko, silloin nukutaan, n.klo 12.00 asti hiljaisuus,
scrg kirjoitti:
HERÄTYS!
Ei se saatana ilmastonmuutoskaan nuku. Ylös ja taistelemaan sitä vastaan!Kuka täällä huutaa...ouuuauu
nyt turpa kiinni, minähän sanoin.
Kuuluu tänne asti. H.lvetti, että säikähdin..
Peitto korviin
Minä muistan tämän..
Onneksi olen puhelias myös yksinäni.
Kiitos geeneille.- Anonyymi
Ota joku seksilelu esiin ja leiki sillä.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
En varmasti tärvää näin nättiä kesäyötä siihen.
Tammikuussa ehtii.Veistä koivuhalosta itsellesi uusi dildo.
Anonyymi kirjoitti:
Veistä koivuhalosta itsellesi uusi dildo.
Suu kiinni sinäkin. Kello on 8.30.
https://www.is.fi/kamalaluonto/car-2000006144788.html
Pannanpa tuosta vaikka reality-check itsekullekin.
Viisastutte heti herättyänne.Tullu sen verran öitä valvottua, että jospa menis nukkuun välillä :D !
No niin...hän varmaan nukkuu vielä niin kuin kunnollisten ihmisten pitää...
ZzzZZz...Oletko valvonut koko v.tun yön?
Iku-Turso kirjoitti:
Oletko valvonut koko v.tun yön?
En kun heräsin just..saa kai ihminen vahingossa herätä!
aion mennä takaisin täkkiin..ei tämä oo ihmisten aika keikkua..misspönttöuuni kirjoitti:
En kun heräsin just..saa kai ihminen vahingossa herätä!
aion mennä takaisin täkkiin..ei tämä oo ihmisten aika keikkua..Minä olen aamupuurolla, mutta ulos katsellessani huomaan että tänään olisi ehkä hyvä kännipäivä.
Kesälomat on liian rasittavia olla selvinpäin, pitäisi elää kalenterin kanssa että kaikki olisivat tyytyväisiä.Iku-Turso kirjoitti:
Minä olen aamupuurolla, mutta ulos katsellessani huomaan että tänään olisi ehkä hyvä kännipäivä.
Kesälomat on liian rasittavia olla selvinpäin, pitäisi elää kalenterin kanssa että kaikki olisivat tyytyväisiä.Tänään olet selvinpäin. Samoin koko kesäloman. Meneehän se puuronkin syönti siinä hukkaan.
Se oli määräys. Ei toive.
Kun syöt puuron, menet ulos penkille istumaan. Linnut laulaa, kuuntele. Kukat kukkii, haistele.
Mutta viinottele et. Se ei vaan käy.misspönttöuuni kirjoitti:
Tänään olet selvinpäin. Samoin koko kesäloman. Meneehän se puuronkin syönti siinä hukkaan.
Se oli määräys. Ei toive.
Kun syöt puuron, menet ulos penkille istumaan. Linnut laulaa, kuuntele. Kukat kukkii, haistele.
Mutta viinottele et. Se ei vaan käy.En kait sitten viinottele.
Iku-Turso kirjoitti:
En kait sitten viinottele.
No ihanaa! Hyvä!
Nyt on muuta nautittavaa. Käyn ite kokeilemassa onko heinikossa kastetta. Jos on, tulee hellepäivä.
Ihmiselon parasta aikaa. Oo kiitollinen.Iku-Turso kirjoitti:
En kait sitten viinottele.
Ihan laitan peukun, että kommentti erottuu ja muistat itekin, mitä sanoit.
Ihan laitan peukun, että kommentti erottuu ja muistat itekin, mitä sanoit.
Jäin torstaina kesälomalle.
Perjantaina peiliin katsoessani huomasin että vaikka vatsani on litteä, niin siinä on sen verran rasvaa ettei sixpacki erotu kunnolla. Viikonvaihteen aikana aloin omasta mielestäni ihan rauhalliseen tahtiin tekemään vatsalihasharjoituksia ajatellen että ehkä se vähän toisi lihaksia näkyviin, mutta nyt huomaan että vatsalihakset on kovana ja kipeinä.
Ehkä unohdan sixpackin ja haen kaupasta mäyräkoiran.Iku-Turso kirjoitti:
Perjantaina peiliin katsoessani huomasin että vaikka vatsani on litteä, niin siinä on sen verran rasvaa ettei sixpacki erotu kunnolla. Viikonvaihteen aikana aloin omasta mielestäni ihan rauhalliseen tahtiin tekemään vatsalihasharjoituksia ajatellen että ehkä se vähän toisi lihaksia näkyviin, mutta nyt huomaan että vatsalihakset on kovana ja kipeinä.
Ehkä unohdan sixpackin ja haen kaupasta mäyräkoiran.Et hae mitään mäyristä ja anna sen mahankin olla. Oo nyt vaan. Ei tarvii sinkoilla ja pingottaa ja etsiä sijaistoimintoja. Just lupasit. Pidä puhees ku mies.
Iku-Turso kirjoitti:
Ehkä unohdan sixpackin ja haen kaupasta mäyräkoiran.Ite oon sairaslomalla ehkä elokuuhun. Kunto romahtaa kun on liikkumiskielto, mutta minusta aika on harvinainen ajanjakso ja aion suhtautua siihen sillä tavalla. Asioilla on tarkoitus. Kunhan paikat kestää, aloitan alusta. Jos vatsa on pahannäköinen, ei se kenestäkään huonompaa tee. En minäkään nyt masuani voisi esitellä kuin ihan tutuille. Jälki ei oo kaunista, mutta elämä on!
Et hae mitään mäyristä ja anna sen mahankin olla. Oo nyt vaan. Ei tarvii sinkoilla ja pingottaa ja etsiä sijaistoimintoja. Just lupasit. Pidä puhees ku mies.
Jos ottaisin kesäloman ajaksi mulle tarjotun huoneistoremontin? Aika kuluisi paremmin eikä tarvisi yrittää olla kaikille mieliksi.
Ite oon sairaslomalla ehkä elokuuhun. Kunto romahtaa kun on liikkumiskielto, mutta minusta aika on harvinainen ajanjakso ja aion suhtautua siihen sillä tavalla. Asioilla on tarkoitus. Kunhan paikat kestää, aloitan alusta. Jos vatsa on pahannäköinen, ei se kenestäkään huonompaa tee. En minäkään nyt masuani voisi esitellä kuin ihan tutuille. Jälki ei oo kaunista, mutta elämä on!
Keisarinleikkaus?
Ei vatsani ole pahannäköinen, vatsalihakset vain eivät erotu niinkuin nuorena.Iku-Turso kirjoitti:
Jos ottaisin kesäloman ajaksi mulle tarjotun huoneistoremontin? Aika kuluisi paremmin eikä tarvisi yrittää olla kaikille mieliksi.
Ota se. Pysyy rytmi.
Iku-Turso kirjoitti:
Keisarinleikkaus?
Ei vatsani ole pahannäköinen, vatsalihakset vain eivät erotu niinkuin nuorena.Melkein. Samanlainen viilu, mutta rinnan alle.
No tarviiko niitten erottua nyt heti?
Älä höntyile hyvä mies.
Asiat viepi aikasa.Iku-Turso kirjoitti:
Sen teen, kiitos neuvosta.
Mukavaa päivää sinne. Oikaisen nyt ruotoa :)
Ite oon sairaslomalla ehkä elokuuhun. Kunto romahtaa kun on liikkumiskielto, mutta minusta aika on harvinainen ajanjakso ja aion suhtautua siihen sillä tavalla. Asioilla on tarkoitus. Kunhan paikat kestää, aloitan alusta. Jos vatsa on pahannäköinen, ei se kenestäkään huonompaa tee. En minäkään nyt masuani voisi esitellä kuin ihan tutuille. Jälki ei oo kaunista, mutta elämä on!
Oon kuullu että riittää ku hengittelee vetäen vatsaa sisään... ettei se välttämättä liikkumista tarvii..
Voit osoittaa pitääkö paikkansa, jos haluat :) !
Eilisen päivän olin jopa poissa tietokoneelta.
Tänään oli töitäkin taas vaihteeksi.. Osapäivätyöläinen kun olen.
- Anonyymi
Vaikka olen työtön niin en n nuku vaan olen herännyt joka aamu neljältä ja polkenut 10 km venesatamaan ja lähtenyt kalaan. Nukkumaan menen 23.00 aikaan
Ikää on...? Se vaikuttaa myös monesti :)
Minä olen yöeläin.
Kesäaamut olis kyllä hyvä katsella, siinä olet oikeassa.
Hyvähän tuo on jos unirytmi pysyy säännöllisenä.
Mulla on vuorotyö, niin mikään ei ole säännöllistä ja vapailla keikahtaa päälaelleen suvereenisti.
Toivottavasti sieltä kalaa tulee, kuha-aika ois kohta :)
- Anonyymi
Nukkuminen on ainoa hyvä asia yksinäisen ruma miehen elämässä. Hereilä ollessa aina vituttaa ja masentaa kun ei saa naista koskaan. Nukkuisin mielelläni viikon putkeen jos pystyisi ja valvoisin vain pari tuntia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854