moikka.mulla tommonen 03 mini one.auto ollut ihan kiva.mut mystinin ääni tulee välillä koko lailla kone huoneesta.lähtee pois välillä tulee takas.auton vika valot ei pala.auto tuntuu normaali tehoselta.mistä mystinen ääni vois tulla.itse olen huomannut että on muovia joka paikassa että voiko olla kyse siitä.auto ollut mulla vähän aikaa vasta.ääntä vois verrata ehkä hieman diseliin.
mini one sivu äänet
Anonyymi
5
237
Vastaukset
- Anonyymi
BMW moottori on tietysti laukeamassa jos pärinä on kohtuutonta!
- Anonyymi
Ja kysymys, onko tuossa Bemun moottori? Eipä taida olla.
- Anonyymi
Voisin vastata, mutta en viitsi yrittää lukea tuollaista tekstiä mistä ei saa selvää. Seuraavaksi varmasti kirjoita kaikki kirjaimet putkee?
- Anonyymi
Pahottelut et olen huono kirjotamaan.sen kyllä tiesin itsekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151