Onko kenelläkään kokemuksia laihdutuspillereistä? Onko auttaneet ja paljonko maksaa?
Laihdutuspillerit???
3
939
Vastaukset
- minä vain..
minä kokeilin omenaviinietikka tabletteja joita ostin ansasta(luontaistuotekauppa).. ne tehosi ainakin minulle..eivät kuitenkaan ollut niitä mitä lehissä on mainostettu..mut ei nekään sekunnissa auttanu..vei näläntunteen ja aineenvaihdunta nopeutu---> laihtuminen..
kokeilin silloin myös oikeata omenaviinietikka litkua..siit en oikein tykänny mut kokeileppa nuita..
*purkin takana lukee näin:
Omenaviinietikan luonnolliset aineet polttavat ihonalaisia rasvasoluja, aktivoivat aineenvaihduntaa ja auttavat painonpudotuksessa..
(kirjotus on aika sekava mut toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan) =) - Nimetön
suomessa ei saa myydä mutta ei ole laitonta olla hallussa. efedriini on suosittu laihdutusvalmiste. se on kai joku amfetamiinijohdannainen tms mutta hyvin yleisesti käytetty ulkomailla.
stucker on sellainen jota ruotsistakin pitäisi saada. efedriini poistaa nälän tunnetta, nostaa verenpainetta (onhan kunnossa?), polttaa rasvaa paremmin ja saa sut ihan pirun energiseksi!!
suosittelen lämpimästi!! paras mitä mä olen kokeillut!
jos iho-ongelmia(finnit´), saattaa villiintyä.
älä ota iltaisin, et saa unta!!- Päiväunet
Hei! Millä hakusanalla tuota ruotsissa saatavaa voisi hakea, Stuckerilla ei oikein löytynyt mitään. Voiko tilata netistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738