Tekopenistä/Dildoa peppuun.

Käyttääkö kuinka yleisesti miehet/naiset tekopenistä tai dildoa pepussa masturboidessaan saadakseen lisä nautintoa, oletteko käyttäneet minkä kokoisia pituudeltaan ja paksuudeltaan itse olen käyttänyt kumpaakin eturauhasen hierontaan max 3,4cm halkaisijaltaan. Kumpi on parempi vibralla vai ilman itse tykkää voimakkaasti värisevistä laitteista, niillä rauhaseen saa kohdistettua hyvin hieronnan.

4

401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo, itse tykkään lusikoista suussa ja haarkuuaa perseeseen. :)

• Aika usein on jotain pepussa. Mikään extremetyttö en ole, vaan mulla on aika maltillisen kokoisia leluja.

• Anonyymi

Moi , olen 46v mies , noin 26 vuotta olen käyttänyt dildoja , pukeudun naisten alusvaatteisiin , antaa lisää potkua , kiihottuu entisestään. Pisin dildo jota käytän silloin tällöin 24cm sisään 6.5-5.5cm. Erityisesti käytän dildoa, koko on 22cm sisään 7.6cm halkaisijaltaan . Anaali tappi 22cm/ 6.2-8.0-6.0cm. En ole hellä peräaukolle. Ei värinää. Tuntuu ihanalle kun aukko levii , teen nykytys liikkeitä , aah tuntuu ei pysty kuvailee. Hyviä dildo orgasmeja sinulle. Viimeksi dildo pano 13.7. Se oli 31pano 8.1 - 13.7. HEIPPA

• Anonyymi

Kertoisitko tarkemin mitä mallia olet käyttänyt eturauhasen hoitoon?

Lelon ko. laitteet lienee kokonaisuudessaan parhaita ja ovat ergonomisesti hyvin suunniteltuja.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5597
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      570
      2062
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1154
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      993
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      53
      852
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe