Ostin S marketista kuopiolaisen luomutilan luomumansikkaa.Ei maistunut miltään,ehkä hieman happamelta mutta ei yhtään makealta vaikka pakkauksessa luki niin.Onkohan taas niin että en tänäkään vuonna saa kunnollista, makeaa mansikkaa joka todella maistuu mansikalta.
Luomumansikka
4
355
Vastaukset
- Anonyymi
Osta Polkaa - se on se Suomen suosituin ja syystä eli maku ja rakenne kohdillaan ja kun vielä poimittu poutapäivänä auringon allla niin makeustta piisaa.
- Anonyymi
Luomun suosijan on lähes poikkeuksetta tingittävä sekä laadusta, että mausta.
- Anonyymi
Luomuja en osta enkä satokauden ensimmäisiä mansikoita heinäkuun alussa. Heinäkuun puolenvälin jälkeen torjuntajämiä on jo huomattavasti vähemmän.
- Anonyymi
Suomalaiset mansikat ovat yhtä myrkyllisiä kuin ulkomaisetkin. Kannattaa käydä jollain tilalla katsomassa millaiset varotoimet ja suojaimet pitää olla kun käsitellään näitä ns. Kasvinsuojeluaineita.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707