Tässä baarissa nuoret suomalaiset vartijat ovat fasiistit. Ne haukkuvat, ilman syytä, eivät osaa käyttäytyä oikein itsensä. Varmaan ei riitä koulutusta ja kasvatusta.
Vantaan Myyrmäen Femma fasiistin baari.
5
3196
Vastaukset
- Anonyymi
komppaan deatan näkönen riisiranne baarimikko suuttu ku yhe vitsin heitti ja laitto vartijan heittää meiät ulos koska ”huudettiin mikrofoniin” baarissa (ei lennetty ulos) ja tul itse vielä toteamaan karaokehuoneeseen asti että meidän pitää lähteä koska ei osata laulaa hänen mielestä tarpeeksi hyvin mikrofoniin
- Anonyymi
Rasistiset portsarit! Heittävät täysin mielivaltaisesti pihalle >:( en suosittele kenellekkään, jolla on vielä itsekunnioitusta jäljellä. Itse en todellakaan mene enään kyseiseen baariin, jos maahanmuuttaja RASISTI portsarit saavat jatkaa töitään siellä!
- Anonyymi
Täällä tyhmät ulkomaalaiset/pari kotimaalaistakin vartijat/myyjää/raiskarit eivät osaa käyttäytyä maan tavoilla vaan ahdistelevat asiakkaita(sukupuoleen katsomatta) ps. Jos olet nainen tai ihminen jolla on jonkinlaiset moraalit, niin älä mene
- Anonyymi
Joo, samantyyppisiä kokemuksia. Ystävä sai pippurisumutteesta silmään ja poket sanoi, ettei homoilla asiaa.
- Anonyymi
Todella paviaanimaiset poket.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351